Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det en sån där instängd-hinna-feeling av dem?
Jag har dermalogicas 30 och tycker den blir som en äcklig hinna, precis som all övrig spf jag testat.
Jag är ute dit och hem. Vet att man ska smörja flera gånger per dag egentligen men tänker att lite är bättre än inget allsMåste du ha SPF de dagar du sminkar dig och mest är inomhus då? Annars är som sagt dagkräm med SPF ett hett tips!
Blandhy, fet i pannan och torr så det knastrar på kinder och näsaVad har du för hudtyp? Har du lite fetare hy så kan du leta efter en spf som är anpassad för det. Skincity har massor att välja på och man kan sortera urvalet efter hudtyp
Jag är ute dit och hem. Vet att man ska smörja flera gånger per dag egentligen men tänker att lite är bättre än inget alls
Jag är ute dit och hem. Vet att man ska smörja flera gånger per dag egentligen men tänker att lite är bättre än inget alls
Jag tänkte generellt, vet inte hur mycket skyddet går ner efter 10 timmar?Jag tycker mig ändå vara medveten om vikten av solskydd men att smörja in sig flera gånger under en vanlig arbetsdag när man mest är inomhus..? Det låter rätt onödigt (alltså tar mer tid och pengar än vad det skyddar).
Jag tänkte generellt, vet inte hur mycket skyddet går ner efter 10 timmar?
Jag har flex så brukar försöka sluta innan klockan 15 om det är möjligtOm du går från kontoret vid 17-tiden så är ju solen inte så stark som vid lunch/tidig em. Det beror väl också på hur hemfärden ser ut; för en tiominuterspromenad får man ju vara smått paranoid för att smörja in sig en gång till, anser jag.
Hur gör ni när ni kombinerar solskyddskräm och smink? Tips? Min vanliga foundation åkte runt som en tvål. Har tidigare inte använt smink men på nuvarande jobb "passar det sig inte" att vara vit och blank i ansiktet
Jag har nyligen börjat använda EVY face mousse SPF 30 som jag tycker är väldigt bra. Går in i huden och lägger sig inte som en hinna ovanpå.
Vilken hudtyp passar den till?