Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Som rubriken säger onormalt vid spinalskida. Vad är det? Exakt alltså. Spinal är ju ryggen och skida tänker jag att man har ju senskida...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Girasol
·
Kropp & Själ Mitt struplock har börjat titta upp då och då. Alltså jag ser det om jag gapar och sticker ut tungan. Det känns ju som nått sitter i...
Svar
5
· Visningar
5 941
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har en visdomstand kvar som verkar ha börjat växa. För ca två dagar sedan började det värka i käken och jag antar att det är för att...
Svar
5
· Visningar
790
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ I dag är det en tuff men ändå rätt så bra dag det är nämligen pappas årsdag det har gått 9 år sedan han gick bort.-Minns han skratt och...
Svar
2
· Visningar
532
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag behöver få tips om hur hantera stress på jobbet. Vår "huvudlinje" har pga yttre omständigheter blivit för tight, körtiden vi har...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 219
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Ni som inte äter gluten, har ni några "standard"-grejer ni äter istället för bröd, pasta osv? Vilka är era favoriter?
Svar
19
· Visningar
1 357
Kropp & Själ Jag försöker dra ner på mjölkprodukter då jag tror att min IBS kanske kan bli bättre av det. Jag gillar dock havregrynsgröt, men vad...
Svar
16
· Visningar
2 723
Senast: Retina
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har lagt märke till att jag blir mindre och mindre. Tyvärr verkar det fettet som är på magen vara...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
12 680
Senast: Riru
·
Kropp & Själ Ni som har IBS med förstoppning som problem - har ni hittat något sätt att lindra det? Har testat bulkmedel, flytande laktulos...
Svar
9
· Visningar
988
Kropp & Själ När jag googlar läser jag på flera ställen att demens blir allt vanligare som dödsorsak. Men jag hittar inte det jag söker: vad det är...
2
Svar
36
· Visningar
4 884
Senast: svea
·
Kropp & Själ Förra året fick jag släckt kalk i ögonen, framförallt vänster. Efter rådgörande med 1177 åkte jag till akuten där de sköljde ögat i 3...
Svar
1
· Visningar
543
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har varit sambo i lite över ett år. Kunde inte vara nöjdare med min partner, så det är inte en fråga om stanna eller gå. Problemet...
Svar
5
· Visningar
1 865
Senast: tanten
·
Kropp & Själ En total nybörjare, (inte jag själv, en ung person) vill börja med yoga, för kroppen likaväl som själen. Hatha eller Ashtanga, hos ett...
Svar
7
· Visningar
649
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Tänkte beställa hem men är osäker på vilken nyans jag ska ta, hjälp! :) Jag är blond, bleker slingor men är i botten mörkblond med mörka...
Svar
7
· Visningar
1 341
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Jag hade en ganska jobbig upplevelse med en av mina vänner igår kväll, som jag känner att jag skulle behöva bolla lite med er. Vännen...
2 3
Svar
44
· Visningar
12 203
Kropp & Själ Någon som gjort det? Jag stukade min fot för två år sedan men kollade dumt nog aldrig upp det vid skadetillfället, istället linkade jag...
Svar
11
· Visningar
2 033
Kropp & Själ På måndag ska jag träffa läkare, och jag behöver förbereda mig lite. Jag drabbas av psykisk ohälsa vid ägglossning. Jag blir labil...
Svar
17
· Visningar
2 567
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag har artros i båda stortålederna samt en lös benbit i den ena och ska snart opereras. Rehabiliteringen är 6 veckor per fot och jag...
Svar
11
· Visningar
1 688
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag ska laga en tand + byta två lagningar som inte är bra. Har lagat tand förut så min tandsköterska sa bara att nu bokar vi tid för...
Svar
9
· Visningar
793
Senast: Zewz
·
Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 567
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar