Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Som rubriken säger onormalt vid spinalskida. Vad är det? Exakt alltså.
Spinal är ju ryggen och skida tänker jag att man har ju senskida...
Kropp & Själ
Jag har en visdomstand kvar som verkar ha börjat växa. För ca två dagar sedan började det värka i käken och jag antar att det är för att...
Kropp & Själ
I dag är det en tuff men ändå rätt så bra dag det är nämligen pappas årsdag det har gått 9 år sedan han gick bort.-Minns han skratt och...
Kropp & Själ
Tänkte beställa hem men är osäker på vilken nyans jag ska ta, hjälp! :) Jag är blond, bleker slingor men är i botten mörkblond med mörka...
Kropp & Själ
Någon som gjort det? Jag stukade min fot för två år sedan men kollade dumt nog aldrig upp det vid skadetillfället, istället linkade jag...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.