Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Hur ser de ut? Hur tränar ni och vad? Hemma/gym? Tycker ni att det är pest och att ni helst skulle vilja slippa (men gör det ändå) eller...
Kropp & Själ
Min vänstra fotled har nörjat krångla. Det känns precis som att ”något” ligger fel. Har ingen aning om det har att göra med att jag haft...
Kropp & Själ
Vad har ni för erfarenheter (själva eller hos andra) om sömngång? Vad för tokigheter gör du/personen? Är det fler i samma familj som går...
Kropp & Själ
Jag fyndade en massagedyna häromdagen, en sån man placerar mot ryggstödet på en stol och som masserar ryggen när man sitter där. Det är...
Kropp & Själ
Jag har fått problem med fötterna. Eller med jämte stortån-tån på båda fötterna. Det blir som skoskavsblåsor och ömt längst ut på tårna...
Ekonomi & Juridik Jag tycker inte att det spelar nån roll om det är företag eller privat. Bara för att man inte vill köpa tillbaka hästen måste det inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.