Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Hur mycket sover ni är, och är ni i stort eller litet behov av sömn? Om ni har ett stort behov, hur löser ni i så fall det med jobb och...
Kropp & Själ
Dom senaste månaderna har jag haft jättesvårt att komma. Jag har tidigare tänkt att det beror på stress, jag har haft en hektisk vår där...
Kropp & Själ
Jag har fått problem med kramper i vader och fötter. Kommer både spontant och av vissa rörelser. Några smarta tips på hur jag undviker det?
Kläder & Bli fin Sliter väldigt lite på naglarna, helt klart bästa jag provat. Brukar tycka att det är besvärligt att ta av dom före två veckor för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.