Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har haft min Mirena i 7,5 år så det är hög tid för byte :angel: Jag satte in den i samband med titthål (för att konstatera...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 150
Senast: jerseyko
·
Kropp & Själ Hur mycket sover ni är, och är ni i stort eller litet behov av sömn? Om ni har ett stort behov, hur löser ni i så fall det med jobb och...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 877
Kropp & Själ Vad tror ni; kan man vara allergisk mot el?
6 7 8
Svar
154
· Visningar
15 208
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Min 67-åriga mamma slutade röka i slutet av förra året. Hon tar fortfarande sugtabletter, men röker inte. Så stolt!! Men en sak vi nog...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 437
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Någon som har tips på mat man kan ha med sig i matlåda och som äta kall? Börjar tröttna på att äta pastasallad så fort det är 25+
2
Svar
29
· Visningar
15 407
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Gråmoln seglade in över nejden, så nu knaprar jag ballerinakex och försöker avgöra vad som egentligen gör ondast; att vaxa eller att...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 141
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har börjat jobba inom den palliativa vården i sommar. Har viss tidigare erfarenhet, men nu får jag en djupare insyn då jag bland...
2
Svar
37
· Visningar
1 943
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Tappade det helt när jag skulle beställa ny sportbh och ETT par träningstights. :meh: Nåväl, hoppas de nya tightsen sitter bra och att...
Svar
8
· Visningar
349
A
Kropp & Själ Multipla personligheter anses väl vara en humbug-diagnos? Som t.ex. Thomas Quick som blev Ellington och mördade och åt upp barn enligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 856
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Dom senaste månaderna har jag haft jättesvårt att komma. Jag har tidigare tänkt att det beror på stress, jag har haft en hektisk vår där...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag måste ta tag i min kondition. Den är under all kritik. Problemet är att jag inte kan löpträna pga en ond höft som orsakar smärta i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 178
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Korta versionen: hur ska man behandla en förmodad sträckning? Vila eller rörelse? Och hur lång tid får man räkna med att det tar...
2
Svar
31
· Visningar
2 480
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Fick ett brev idag som att jag ska tillbaka och de ska göra kompletterande bilder och ev göra ultraljud. Det är första gången jag gör...
2
Svar
22
· Visningar
3 811
Senast: Coop
·
Kropp & Själ Någon som ska åka? Jag fyller ju 40 år under 2018 och har sagt att jag ska göra tjejklassikern innan jag fyller 40, så det är väl...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 922
Kropp & Själ När jag kollar upp vad som gäller för att ta Voltaren under tiden man ammar så får jag olika information från FASS (som avråder) och...
Svar
16
· Visningar
2 493
Senast: pollex
·
Kropp & Själ Jag har fått problem med kramper i vader och fötter. Kommer både spontant och av vissa rörelser. Några smarta tips på hur jag undviker det?
2
Svar
20
· Visningar
1 475
Kropp & Själ Eftersom jag har muskelspänningar och smärtor var jag på massage nyligen. Det är något som jag velat göra länge men jag har tvekat pga...
Svar
14
· Visningar
1 058
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag har haft mina nya skor ca en vecka men de stinker fotsvett! Vad gör man? Hur får man bort lukten?
Svar
18
· Visningar
1 656
Kropp & Själ Hur gör ni? Vad funkar för er? Vad äter ni? Speciell metod? Att det handlar om att inte äta mer än vad man gör av med. Det vet jag...
Svar
15
· Visningar
1 341
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått ett märkligt och besvärande fenomen. Vaknade tidigt imorse för att det sved så förfärligt på överarmen, precis vid axeln...
Svar
9
· Visningar
1 389
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur