Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har precis avslutat säsong två av serien ”13 reasons why” och har en klump i magen över vilket klimat det kan vara i skolor och hur...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Hilfe! Min älskade rosa tekanna har fått knoppen avslagen. Av partner, ska tilläggas. Nu börjar således jakten på en värdig...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Jag funderade över detta igår. Det var enligt mig perfekt väder igår. 28 grader och lite vind. Jag stortrivdes! På kvällen stod jag en...
2
Svar
33
· Visningar
12 957
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Under våren har jag börjat ledsna på kombinationen av min 245 och bristen på bra verkstäder. Jag hade en helt underbar verkstad men han...
2
Svar
26
· Visningar
2 119
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Det var ett tag sedan jag var här även om jag smygläst lite grann med mycket ojämna mellanrum, jag har ju tänkt på buke en del trots min...
2
Svar
29
· Visningar
2 854
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Jag började för en tid sedan ta tag i min vikt och har gått ner en del i vikt redan och vill gå ner en del till. Jag gör det för min...
2
Svar
23
· Visningar
3 171
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Snubblade på en eltråd i en halvöppnad grind till hästarnas hage idag och föll som en fälld fura. :cautious::yuck::laugh: Jävligt...
Svar
9
· Visningar
1 302
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Var på ett seminarium där föreläsaren hade ett helt underbart armband. :love: Lite efterforskning gav vid handen att det var ett Hermes...
Svar
6
· Visningar
1 358
Kropp & Själ Hur gör ni? Jag åker till vietnam om mindre än 3 veckor och funderar för fullt på vad som är det svalaste sättet att skona mina...
2
Svar
31
· Visningar
4 430
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Lägger tråden här ist f i "barn" då jag vänder mig till vuxna och personen ifråga är i stort sett vuxen (18). En mig mycket nära person...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Vi ska väl fortsätta med en ny tråd? :) --- Tråden där vi delar med oss av snygga sminkningar, tips, råd, dåd och allmänt snack på...
46 47 48
Svar
947
· Visningar
116 507
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ En gång så läste jag om någon som blivit dement ganska tidigt och då kom läkarna på att det berodde på att den viktigaste blodådern som...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Är det någon som vet hur långtid det brukar ta för att effekten av penicillin insatt mot infektion i en tand ger effekt? Jag har en...
Svar
6
· Visningar
2 018
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Ni har väl handdukarna och syrénerna redo? På fredag kommer vi ihåg Sir Terry Pratchett och Douglas Adams :bow: I år kommer jag att...
Svar
19
· Visningar
1 488
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Jag behöver återhämta mig efter en tuff vår som slutade med att mitt föl dog för en vecka sedan (tänker inte gå in på vad som hände)och...
Svar
14
· Visningar
1 307
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Någon som kan rekommendera ett riktigt bra ansiktsvax? Trött på pincett och remsor från Veet. Epilator är för plågsamt.
Svar
0
· Visningar
434
Senast: eldkyss
·
Kropp & Själ Blev lite intresserad av frågan när jag för nyfikenhetensskull testade lite flera funktioner i min stegräknar-app, däribland mat- och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
16 972
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ I flytten försvann en mycket viktig pryl och jag lyckas inte hitta någon liknade Och undrar om någon bukare vet någon butik där den...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: escodobe
·
  • Låst
Kropp & Själ En tråd om allt som har med träning, hälsa och kost att göra :) Före detta "Beach-tråden" men bytte namn i förra tråden då vi som...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
92 642
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Visste inte hur jag skulle formulera rubriken men men... Sambon har opererat ryggen och är sjukskriven i två veckor till och sedan är...
Svar
7
· Visningar
1 122
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama