Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har precis avslutat säsong två av serien ”13 reasons why” och har en klump i magen över vilket klimat det kan vara i skolor och hur...
Kropp & Själ
Under våren har jag börjat ledsna på kombinationen av min 245 och bristen på bra verkstäder. Jag hade en helt underbar verkstad men han...
Kropp & Själ
Det var ett tag sedan jag var här även om jag smygläst lite grann med mycket ojämna mellanrum, jag har ju tänkt på buke en del trots min...
Kropp & Själ
Var på ett seminarium där föreläsaren hade ett helt underbart armband. :love:
Lite efterforskning gav vid handen att det var ett Hermes...
Kropp & Själ
Lägger tråden här ist f i "barn" då jag vänder mig till vuxna och personen ifråga är i stort sett vuxen (18).
En mig mycket nära person...
Kropp & Själ
En gång så läste jag om någon som blivit dement ganska tidigt och då kom läkarna på att det berodde på att den viktigaste blodådern som...
Kropp & Själ
Jag behöver återhämta mig efter en tuff vår som slutade med att mitt föl dog för en vecka sedan (tänker inte gå in på vad som hände)och...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.