En fråga till er som gått ner mycket i vikt...

Så då bör man alltså vara underviktig efter klimakteriet? Det är ju svårt att styra placeringen av fettet, bara den totala mängden...

Tillbaka till TS som blir fixerad vid vågen! Ett alternativ till att väga sig är att mäta midjemått. Jag är lite likadan ..Har man inte det problemet får man väl lämpligen hålla koll på både våg och midja och titta sig i spegeln för att se om man har en hyfsat hälsosam fördelning av fett.

Liknande trådar

Kropp & Själ Både jag och sambon behöver gå ner i vikt för hälsans skull, men barnen behöver absolut inte det. Smidigast för oss vore ju att räkna...
Svar
12
· Visningar
883
Senast: MML
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 144
Senast: MiniLi
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 777
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka