Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Det är för kallt för att ha fönstret öppet. Jag får alltså gå och släppa in/ut katterna själv nu. Därför stör jag mig på att Göte ska växla inne/ute typ varannan minut och alltid ska in/ut precis samma millisekund som jag sätter mig ner :meh:

Nu får han vackert vara inne och driva mig till vansinne en stund istället.

Att katthem jag hittade vill att alla katter ska kunna gå ut. Som boende i lägenhetshus kommer jag inte kunna erbjuda en katt att kunna gå ut och med tanke på trafiken är det inte lämpligt för en katt att vara ute heller. Men en privat omplacering kanske skulle vara något om jag bestämmer mig för en till katt.

Att katthem jag hittade vill att alla katter ska kunna gå ut. Som boende i lägenhetshus kommer jag inte kunna erbjuda en katt att kunna gå ut och med tanke på trafiken är det inte lämpligt för en katt att vara ute heller. Men en privat omplacering kanske skulle vara något om jag bestämmer mig för en till katt.

Underligt, alla katthem jag känner till vill inte adoptera till personer som vill ha en utekatt. Kolla runt på andra katthem i närheten? Vet inte var du bor men det finns säkert bukefalister som kan tipsa. Min systers katt kommer från Katthemmet i Stockholm som är mycket seriösa.

Underligt, alla katthem jag känner till vill inte adoptera till personer som vill ha en utekatt. Kolla runt på andra katthem i närheten? Vet inte var du bor men det finns säkert bukefalister som kan tipsa. Min systers katt kommer från Katthemmet i Stockholm som är mycket seriösa.
De jag surfade runt på ville alla katter gå ut på. Men blir jag mer seriös i mitt letande kommer jag kolla på fler ställen.

Jag har alldeles för mycket tvätt att tvätta och alldeles för lite tid. Eller för att vara exakt, jag har annat jag hellre gör. Störande åxå att vi bara har en tvättmaskin och en torktumlare i huset. Hade varit smidigt med en till uppsättning.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
98 510
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 831
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
418
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 237
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30