Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma härJag är godissugen, å det är - 10 ute. Att gå till affären känns inte då lockande.
Att katthem jag hittade vill att alla katter ska kunna gå ut. Som boende i lägenhetshus kommer jag inte kunna erbjuda en katt att kunna gå ut och med tanke på trafiken är det inte lämpligt för en katt att vara ute heller. Men en privat omplacering kanske skulle vara något om jag bestämmer mig för en till katt.
De jag surfade runt på ville alla katter gå ut på. Men blir jag mer seriös i mitt letande kommer jag kolla på fler ställen.Underligt, alla katthem jag känner till vill inte adoptera till personer som vill ha en utekatt. Kolla runt på andra katthem i närheten? Vet inte var du bor men det finns säkert bukefalister som kan tipsa. Min systers katt kommer från Katthemmet i Stockholm som är mycket seriösa.
De jag surfade runt på ville alla katter gå ut på. Men blir jag mer seriös i mitt letande kommer jag kolla på fler ställen.