Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Jag är imponerad att du försökt. Älskar mandelmusslor men skulle inte ge mig på att försöka fixa några på egen hand.
Inte? Anses de svåra? :nailbiting: Då var det kanske därför jag tog vatten över huvudet, känns i så fall lite bättre och inte lika värdelöst! :d Om de anses svåra alltså :D

Mest korvar och paté eftersom varken Hemköp eller ICA hade någon paté. Pressylta och julskinka kunde jag köpa i skivor. Avskyr att köpa en förpackning paté och sedan slänga hälften. Och ja, jag vet att man inte behöver ha det på julbordet men, jag är en total jultaliban. Sedan äter jag också julmat i dagar efter, men i år kommer jag först äta julbord med syster den 24, sedan julbord den 26 ute på landet med bror, svägerska, pappa med partner. Sedan hem och duka upp mitt eget julbord! Förhoppningsvis den 28. Halp.
Citygross här i Malmö hade paté i charkdisken. Tänker att större livsmedelsaffär med chark borde ha.

Ger upp på julklappar. Orkar inte att ha någon jul där allt som jag tänkt ut mest verkar gått åt skogen. Jag vill inte känna mig som hemsk när jag inte lyckats fixa några av julklapparna pga allt annat i livet... Plus den där jefla saken på Tradera som jag förlorade till en samlare (2000+ köp, aldrig sålt något) och nu aldrig ändå kommer att få tag i något liknande.

Mvh hungrig och VILL HA KANTARELLCHIPS FFS...så... ja:bag:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 421
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 374
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
600
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 811
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar