Dags för nya löparskor.... Vad har ni? Behöver lite tips![]()
Beställde nyss ett par
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som nyttjar, och kan det här bättre än jag, friskvårdstimmen. Finns det några restriktioner om att man inte får ta ut den samma dag varje vecka? Specifikt inte varje fredag eftermiddag? Jag fattar att ni inte kan säga vad som gäller på min arbetsplats men flera av mina kollegor tar ut sin friskvårdstimme samma dag (inte fredag) varje vecka för att de går på pass som går då. Jag hade ju tänkt utnyttja den till att åka hem och rida, och fredagen är utan tvekan den kväll som passar absolut allra bäst sett till livet i övrigt.
På min arbetsplats tar vissa ut timmen samma tid varje vecka, andra (som jag) är lite all over the place.
Så du hade inte reagerat om någon alltid tar den fredag eftermiddag? Jag tycker ju egentligen att det är lite sak samma om det är fredag eller tisdag, men fredagen är lämpligast för mig av många andra skäl än att det är just fredag, liksom. Det skulle dessutom göra massor för hela resten av veckan.
En gång Asics alltid Asics..
Jag har Asics gel-nimbus 20, SÅ SKÖNA! Och snygga.. ^^
Visa bifogad fil 15237
Jag bytte från Asics till Nike och kunde inte vara mer nöjd!Har alltid använt Asics jag också och var helt säker på att det blir det denna gången också. Dock är dom jag har nu Reebok, men dom är inte helt bra för mina smala fötter och så börjar dom bli utslitna.
Men jag kände mig lite wild and crazy och beställe Nike denna gångenHoppas jag blir nöjd annars åker dom tillbaka
![]()
Jag bytte från Asics till Nike och kunde inte vara mer nöjd!
Jag har tydligen lagt av![]()
Hörrni tråden... Jag har gift mig!!
Måste få visa en liten bild för er
Visa bifogad fil 15275
Dagen blev bättre än jag någonsin kunnat förvänta mig och vi är så himla glada över precis ALLTJäkligt lång dag som startade 9:00 hos frissan och sen var vi hemma vid 4-tiden på natten (jag körde hem
). Sen hade vi vänner hemma hela söndagen och sista gästerna åkte måndag morgon och sen kraschade jag totalt. Huvudvärk, illamående och extrem trötthet hela dagen igår, kul
Sov sen jättekonstigt inatt och var helt säker på att jag blivit sjuk men vaknade sen klockan 7 och mådde helt okInte mig emot!
Men nu börjar redan träningsmotivationen komma tillbaka ska jag säga er!![]()
ÅH vad underbart! Jag tänkte på dig i helgen och hoppades att ni skulle få en bra dag och att du skulle få må bra, kul att höra att det blev så också! Grattis!Hörrni tråden... Jag har gift mig!!
Måste få visa en liten bild för er
Visa bifogad fil 15275
Dagen blev bättre än jag någonsin kunnat förvänta mig och vi är så himla glada över precis ALLTJäkligt lång dag som startade 9:00 hos frissan och sen var vi hemma vid 4-tiden på natten (jag körde hem
). Sen hade vi vänner hemma hela söndagen och sista gästerna åkte måndag morgon och sen kraschade jag totalt. Huvudvärk, illamående och extrem trötthet hela dagen igår, kul
Sov sen jättekonstigt inatt och var helt säker på att jag blivit sjuk men vaknade sen klockan 7 och mådde helt okInte mig emot!
Men nu börjar redan träningsmotivationen komma tillbaka ska jag säga er!![]()