Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Senaste dagarna har jag "roat mig" med att kolla på videor på youtube där folk berättar om sina erfarenheter av att vara inlagda inom...
2
Svar
22
· Visningar
3 340
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Visst har vi flera bukeortopeder? Dotter skadade foten i helgen och har röntgat och gjort CT. Skelettet är helt, men vid CTn upptäckte...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 671
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag och partner ska fira 3-årig bröllopsdag med restaurang och hotellövernattning på Östermalm. Vi letar nu restaurangtips! Önskemål...
Svar
18
· Visningar
1 047
Kropp & Själ I höst ska jag åka på spa ihop med mamma, syster och svägerska. Vi tänker att vi ska hålla oss nånstans i närheten av Linköping...
Svar
9
· Visningar
927
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Läser på min wasabi förpackning att den knappt innehåller wasabi. Mest pepparrot och färgämne tydligen. Finns det öht att köpa, "riktig"...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan torsdag förrförra veckan haft problem med öronen. Egentligen har problemen funnits längre tillbaka men då har jag bara...
2
Svar
22
· Visningar
5 407
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag är i Båstad på semester och vill gå på spa. Det börjar blåsa nu så har inte badat i havet. Vill gärna ha ett ställe med bastu samt...
Svar
5
· Visningar
763
Kropp & Själ Brukar deras behåar ha vettig passform? Jag trodde aldrig att jag skulle köpa något så svårinpassat som en behå på nätet, men nu dök det...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: kevina
·
Kropp & Själ Vad gäller egentligen? Har två piercingar som jag inte gärna tar ut (septum/näsa och i brosket på örat) då de suttit i 4 år utan att jag...
Svar
15
· Visningar
6 211
Kropp & Själ Jag är tydligen en konstig person som inte passar in. Hur "tar" man hand om Kufar på din arbetsplats? Jag vill inget hellre än att passa...
Svar
16
· Visningar
3 535
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag har åkt på njurbäckeninflammation vilket är skit i sig, men nu läste jag att man ska undvika starkt solljus när man äter antibiotika...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag är väldigt stressad inför förändringar och att resa bort är svårt för mig. Nu ska jag snart besöka vänner och mamma i Sverige och...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Har tänkt genomföra en triathlon i sommar, redan anmäld, och funderar på BH som funkar att simma i och som samtidigt går att springa-gå...
Svar
16
· Visningar
1 376
Senast: Kamomilla
·
Kropp & Själ Jag vet att ni är ett gäng som gjort gastric bypass eller gastric sleeve härinne. Jag funderar ev på att operera mig, är godkänd för...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 580
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Kan man göra det? Skulle vilja testa på kanin som jag reagerade på när jag var liten. Vore intressant att se vad det visar nu
Svar
15
· Visningar
1 366
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag åkte av en häst för en sisådär 15 år sedan och landade olyckligt på en vass sten som resulterade i en inte alltför smickrande...
Svar
3
· Visningar
634
Senast: AnnDerry
·
Kropp & Själ jag funderar dagligen på -Om jag har valt rätt yrke? Är det detta jag vill jobba med resten av livet eller ska jag pluggat nåt annat...
Svar
7
· Visningar
1 671
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ 32 grader i skuggan nu. Förutom alla normala tips, har ni golv av tegel,sten eller linoleum, blöt dem och låt dem vara blöta. Ät...
Svar
8
· Visningar
887
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Även ni som funderar kring sterilisering, eller funderat men valt att vänta/låta bli är högst intressant att höra tankar ifrån. Grejen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 994
Senast: Girasol
·
Kropp & Själ Jag älskar utseendet på sandaler som sitter mellan tårna, men jag kan inte ha det. Alla skor som har något mellantårna går bort. Det gör...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: Raderad medlem 120709
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama