Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Läser på min wasabi förpackning att den knappt innehåller wasabi. Mest pepparrot och färgämne tydligen. Finns det öht att köpa, "riktig"...
Kropp & Själ
Brukar deras behåar ha vettig passform? Jag trodde aldrig att jag skulle köpa något så svårinpassat som en behå på nätet, men nu dök det...
Kropp & Själ
Vad gäller egentligen? Har två piercingar som jag inte gärna tar ut (septum/näsa och i brosket på örat) då de suttit i 4 år utan att jag...
Kropp & Själ
Jag är tydligen en konstig person som inte passar in. Hur "tar" man hand om Kufar på din arbetsplats? Jag vill inget hellre än att passa...
Kropp & Själ
Jag har åkt på njurbäckeninflammation vilket är skit i sig, men nu läste jag att man ska undvika starkt solljus när man äter antibiotika...
Kropp & Själ
Har tänkt genomföra en triathlon i sommar, redan anmäld, och funderar på BH som funkar att simma i och som samtidigt går att springa-gå...
Kropp & Själ
Jag älskar utseendet på sandaler som sitter mellan tårna, men jag kan inte ha det. Alla skor som har något mellantårna går bort. Det gör...
Juridik & Ekonomi Hej! Jag ska hyra ut min bostadsrätt i andra hand till en person som bor i samma förening. Eftersom det i ligger i hens intresse och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.