Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Behöver få nåt positivt i mitt liv Är helt slutkörd ändå har jag inga måsten förutom på jobbet som dock är rejält hektiskt Men det finns...
2
Svar
39
· Visningar
2 416
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Råkade ut för lite sådant. Sista antibiotikan tagen idag, 10 dagars kur. Var lite otydligt men höger lunga drabbad (troligen upptäcktes...
Svar
5
· Visningar
1 203
Kropp & Själ Jag har ju hört många lovorda menskoppen, men jag kan liksom inte begripa hur man gör för att få ut den utan att det dräller. Blod är så...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 916
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ En mig närstående har äntligen fått operera sin höft. Hen har i flera år sökt och pratat med vården om sin smärta från höften. Svaret...
2
Svar
23
· Visningar
2 788
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Min syster gjorde illa sig för ett år sen när hon blev omkulldragen av en häst och stukade foten. Foten blev dubbel, knallblå och hon...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 218
Kropp & Själ Har dragit på mig en brakförkylning vilket resulterade i dålig sömn och tillhörande nattliga funderingar... Jag har alltid tidigare...
2
Svar
24
· Visningar
7 470
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har just nu ont i en axel. Eftersom jag dras med en reumatisk variant som påverkar främst muskel- och ligamentsfästen så brukar jag...
Svar
8
· Visningar
1 026
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har sedan 3 dagar tillbaka haft någon skum form av "förkylning". Eller alltså, såhär: Jag känner mig helt frisk. Mitt...
2
Svar
29
· Visningar
3 147
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag vill inte outa någon, så jag väljer ett anonymt nick. En närstående är beroende av sömntabletter och stark smärtmedicin, och vill nu...
Svar
13
· Visningar
1 493
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Tråden för oss som behöver inspiration och motivation till att ta tag i små och stora projekt. Alltifrån att ta ut soppåsen till att...
Svar
2
· Visningar
532
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska förklara min situation men när jag var ute och cyklade så blev jag. Yr samt. Orkar inte cykla så mycket som Jag...
Svar
8
· Visningar
1 315
Senast: ekra
·
Kropp & Själ På lördag är det dags för dop för min fadderson, jag ska alltså se presentabel up längst fram i kyrkan. Problemet är att jag är en val...
2
Svar
34
· Visningar
2 453
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Jag har under en tid haft ont i överarmarna. Det känns som träningsvärk men sånt brukar ju gå över och detta har inte gjort det. Jag har...
Svar
4
· Visningar
739
Kropp & Själ Har ni? Gjorde det skitont? Har börjat bli väldigt sugen.. Har nog rätt okänsliga tuttar (kan vrida om ordentligt innan det gör ont :o )...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 834
Senast: YaHilweh
·
Kropp & Själ Kan vi prata lite om hormoner som preventivmedel? Jag vet att det har varit uppe här tidigare och jag har läst och sett att det finns...
Svar
9
· Visningar
6 894
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Bör man söka läkare om man helt plötsligt tappar pigmentet på vissa fläckar? Jag vill poängtera att jag inte har bränt mig eller...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Någon som har en cpap-maskin? (Visst heter det så?) för att minska snarkning? Funkar det för dig? Vem/ var får man dem ifrån?
Svar
7
· Visningar
968
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Läste tråden om vigselring, och har dessutom sett orimligt mycket bröllopsbilder i sociala medier nu i maj och juni, vilket har fått mig...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
15 389
Senast: ameo
·
Kropp & Själ En person i min närhet har upplevt mycket jobbigheter i livet och har haft två djur som varit till mycket stort stöd för hen. Ett av...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Ska försöka mig på något helt nytt med mitt hår, alltid färgat brunt eller brunt med rött i. (Mörkbrunt, senast var svart rödbrun vilket...
2
Svar
26
· Visningar
5 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka