Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Behöver få nåt positivt i mitt liv
Är helt slutkörd ändå har jag inga måsten förutom på jobbet som dock är rejält hektiskt
Men det finns...
Kropp & Själ
Råkade ut för lite sådant. Sista antibiotikan tagen idag, 10 dagars kur. Var lite otydligt men höger lunga drabbad (troligen upptäcktes...
Kropp & Själ
Jag har ju hört många lovorda menskoppen, men jag kan liksom inte begripa hur man gör för att få ut den utan att det dräller. Blod är så...
Kropp & Själ
Jag har just nu ont i en axel.
Eftersom jag dras med en reumatisk variant som påverkar främst muskel- och ligamentsfästen så brukar jag...
Kropp & Själ
Jag vill inte outa någon, så jag väljer ett anonymt nick. En närstående är beroende av sömntabletter och stark smärtmedicin, och vill nu...
Kropp & Själ
Hej vet inte hur jag ska förklara min situation men när jag var ute och cyklade så blev jag. Yr samt. Orkar inte cykla så mycket som Jag...
Kropp & Själ
Jag har under en tid haft ont i överarmarna. Det känns som träningsvärk men sånt brukar ju gå över och detta har inte gjort det. Jag har...
Kropp & Själ
Har ni? Gjorde det skitont? Har börjat bli väldigt sugen..
Har nog rätt okänsliga tuttar (kan vrida om ordentligt innan det gör ont :o )...
Kropp & Själ
Läste tråden om vigselring, och har dessutom sett orimligt mycket bröllopsbilder i sociala medier nu i maj och juni, vilket har fått mig...
Kropp & Själ
Ska försöka mig på något helt nytt med mitt hår, alltid färgat brunt eller brunt med rött i. (Mörkbrunt, senast var svart rödbrun vilket...
Hundavel & Ras Staffe, Dvärgschnauser och vissa sällskapsterriers skulle jag tro ger dig det med färre hälsoproblem. Nu är ju de dock aktivare, just...
Islandshäst Jag är åter igen ute i bett-djungeln. Vi hade tandläkaren ute för några veckor sedan. S såg över lag fin ut i munnen, några inpackningar...
Ekonomi & Juridik Ja så är det. Sen är jag rädd att min rädsla ska smitta av sig på hösten så jag gör ett problem som egentligen bara var en engångsgrej...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.