Det är ju det där också, att folk är olika. Några i min familj fullkomligt älskar stora fester och skulle se att jag gifter mig stort som något bland det roligaste som dom får vara med om. De betalar glädjerligen övernattningar på fina hotell och dressar upp med nytt upp till tänderna. Medan en annan familjemedlem tycker att det är jobbigt med stora fester och gillar inte att klä upp sig, men skulle aldrig tacka nej till att få se mig gifta mig. Så vilken nivå skulle man lägga det på för att det skulle bli ”lagom” för gästerna? En del tycker ju ju större desto bättre, medan andra helst skulle dela en kanellängd och en kopp kaffe. Visst kan man ta hänsyn till gäster, jag skulle exempelvis inte planera ett tredagarsbröllop i New York med extra allt då jag skulle anse det vara att be om för mycket av mina närstående. Men det är ju inte heller rimligt att den minst festglada i familjen ska diktera villkoren och det blir en söndagskaffe, om jag vill något annat och framför allt om resterande i sällskapet hemskt gärna skulle se att det var extra allt.