Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser lite bökigt ut att ha under kavajen
Jag tänker bara min hästs lusernmule på det där vita rosfluffet efter 1 sek i stalletSer lite bökigt ut att ha under kavajen![]()
Jag tänkte först på byxorna som för mig förde tankarna i en helt annan riktning
Jag tänkte åxå på byxorna. Blomman såg jag inte ensJag tänkte först på byxorna som för mig förde tankarna i en helt annan riktning
Jag tänkte åxå på byxorna. Blomman såg jag inte ens![]()
Stallet? Sånt har man väl hästskötare och personal till. Man ska väl inte behöva hantera hästen hellerJag tänker bara min hästs lusernmule på det där vita rosfluffet efter 1 sek i stallet![]()
"Vi vill attrahera köpare vars aspiration är att vidröra hästen så lite som möjligt!"Stallet? Sånt har man väl hästskötare och personal till. Man ska väl inte behöva hantera hästen heller![]()
Men vad fan?? I vilket sammanhang ska man ha den där blusen? När man rider, när man mockar, när man... ja vad? Den blusen skulle t o m kännas för opraktisk för mig på kontoret.
Men vad fan?? I vilket sammanhang ska man ha den där blusen? När man rider, när man mockar, när man... ja vad? Den blusen skulle t o m kännas för opraktisk för mig på kontoret.![]()
Om blusen finns i någon grå-/brunmelerad färg kan ju den där tygrosen komma väl till pass när hästen vill torka sig!Jag tänker att jag använder den när det spöregnar ute, för då brukar min ponny gilla att torka av sitt blöta ansikte på mig.![]()
Den kanske är löstagbar så man kan gnossa av blöt häst och sen sätta dit en ny, ren tygros?Jag tänker att jag använder den när det spöregnar ute, för då brukar min ponny gilla att torka av sitt blöta ansikte på mig.![]()
Åh snälla kan de inte göra den reklamen med mitt sprättedjur. Han är fantastiskt vacker och bedårande söt + fotogenic.Så här umgås man med hästen i blusen. Det finns film på hemsidan.
Chic handväska passar till.
Visa bifogad fil 162619
Båda mina skulle ovillkorligen och snabbt stoppa blommorna i munnen!Så här umgås man med hästen i blusen. Det finns film på hemsidan.
Chic handväska passar till.
Visa bifogad fil 162619