Annonsera Mera VIII

Illa vald reklambild av företag som säljer träns med tanke på debatten inom dressyren just nu 😒

IMG_0827.webp

Hästen beskrivs som väldigt lovande. Supersnäll i all hantering och jättefin att rida de bra stunderna. Haken? Den stegrar sig så fort man ställer krav. Lovande hopphäst dock, inga ryggfel här inte... Krävs bara rätt ryttare. Mycket lovande avelsämne också :up:

Foderhäst finnes. (Eventuellt.)
TOPP hoppstam. Men får inte hoppas pga skada. Den står i X landskap men vart i det stora landskapet tas i PM. Hästen får inte flyttas.
Till den som vill ha en chans att ha en riktig sporthäst att rida markarbete på. Den har nerv också så man måste veta vad som krävs för en sån häst.

Låter ju väldigt inbjudande 😎

'Ej röntgad'
Nästa mening
'Traumaskadad- inga röntgenförändringar.'

Fattar att det nog bara är skadan som är röntgad och hästen inte är exportröntgad (antar jag).
Men det ser lite suspekt ut i text😎

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 485
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 966
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 844
Senast: MiaMia
·
Samhälle Dvs sådana typer som gillar att delta på Strong viking, toughest och liknade tävlingar? Googlar jag kommer jag bara till själva... 2
Svar
28
· Visningar
1 553
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring