Nu ska jag till stallet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min förra låg och sov när tolvslaget bröt lös. Tror det är bättre bli väckt av matleverans.Råkade precis väcka 4de hästen som tog en tupplur Men kanske bättre att vakna av att tvåbent kommer med mat än tolvslaget
Skulle ringa ponnyns ägare, det är inte du som ska behöva stå med denÄr skogstokig. Den som har en häst som är orolig som bor 150 m härifrån, vad tror ni? Jodå de skjuter raketer.
Den nya ponnyn är kaos i stallet. Den har bott här i 3 veckor kanske? Han är dyngsur och har försökt ta sig ut, stegrar, bockar, sparkar i väggar och hugger sig i bakbenen.
Tror ni någon frågar hur går det i stallet eller önskar gott nytt år? Nejdå.
Jag står med en skräckslagen ponny.
Mina hästar är helt lugna.
Folk har fan hål i huvedet. du borde nästan skriva det "bara så ni vet så har eran häst varit sönder stressad och ponnyn håll på att riva stallet. Så bra ni skjuter rakter " typÄr skogstokig. Den som har en häst som är orolig som bor 150 m härifrån, vad tror ni? Jodå de skjuter raketer.
Den nya ponnyn är kaos i stallet. Den har bott här i 3 veckor kanske? Han är dyngsur och har försökt ta sig ut, stegrar, bockar, sparkar i väggar och hugger sig i bakbenen.
De är i Dalarna på semester..Skulle ringa ponnyns ägare, det är inte du som ska behöva stå med den
Va fan rakt ut sagt?!Är skogstokig. Den som har en häst som är orolig som bor 150 m härifrån, vad tror ni? Jodå de skjuter raketer.
Jag skulle också ringt ägaren. Det är fint att du tar ansvar såklart, men det ska du inte behöva göra utifrån omständigheterna.Är skogstokig. Den som har en häst som är orolig som bor 150 m härifrån, vad tror ni? Jodå de skjuter raketer.
Dom kanske vill veta iaf. Kan de andra i stallet avlasta dig, även om det inte är deras häst som har panik?De är i Dalarna på semester..