Terrängträning idag

Lyxen att vi kan gå till terrängbanan! När jag gick genom skogen, lyssnade på fågelkvitter och tittade på vitsippor tänkte jag på hur lyckligt lottad jag är som har möjligheten att kunna göra det här. Det är verkligen en lyx!
Ärtan var en stjärna! Gjorde alla linjer då bra, hoppade alla H90 hinder hur enkelt som helst.
Vi fick lite problem med en större låda som var flyttad från ena fältet till det andra. Vi hoppade den i höstas men idag blev jag feg och bromsade i anridningen

Kanske för att att ryttaren innan fick ett stopp och ramlade av på samma låda.
Vi hoppade en H100 häck före hur lätt som helst så det sitter bara i mitt huvud.
Vi tog oss över den på tredje försöket, inget bra språng och det var helt mitt fel. Sen lät vi det bara vara för idag och gjorde annat.
Ärtan litar väldigt mycket på mig och hoppar alltid när jag är med henne, men överger jag henne blir hon också osäker.
Vi är verkligen ett team på banan, hjälper jag henne, hjälper hon mig. Vågar jag, vågar hon

Jag är jättenöjd med träningen och allt annat gick jättebra!
Nästa gång kanske den lådan är hur enkel som helst, eller så struntar vi bara i den för all framtid

Den ingår inte i någon klass jag tänkt rida ändå...