En vandrande näsduk!![]()
Min titel är egentligen slav, men väldigt ofta består arbetsuppgifterna av att vara näsduk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vandrande näsduk!![]()
Påminner mig om att jag behöver nya rid strumpor! Dock ej rosa!
En begagnad hjälm har inget värde. Jag har gett bort tidigare hjälm (utan att ha ramlat av i den) för det kan man ju ändå inte bevisa på något sätt.800kr plus frakt för en hjälm som är avramlad med några gånger, vilket fynd!
Visa bifogad fil 162731
Kan ju ha dunkat i sargen, hinderstöd eller bommar, det förtäljer ju inte historien.En begagnad hjälm har inget värde. Jag har gett bort tidigare hjälm (utan att ha ramlat av i den) för det kan man ju ändå inte bevisa på något sätt.
Dessutom måste jag säga, dålig fallteknik för övrigt om man aldrig fallit med hjälmen i marken.
Du menar när hon lyckades ramla av utan att slå i hjälmen? Påminner mig om folk som ramlat av och inte minns händelseförloppet. Sånt kan ju också hända. Hon får bifoga intyg från vittnen i annonsen.Kan ju ha dunkat i sargen, hinderstöd eller bommar, det förtäljer ju inte historien.![]()
Jag är livrädd att råka göra något liknande!Nog för att det härmed finns bevis för hur glansig hjälmen är, men frågan är om säljaren egentligen ville dela med sig av en selfie?
Visa bifogad fil 162856
Lika när någon missar att de råkar lägga till någon bild för mycket, på något helt annat i kamerarullen än det som säljsNog för att det härmed finns bevis för hur glansig hjälmen är, men frågan är om säljaren egentligen ville dela med sig av en selfie?
Visa bifogad fil 162856
Ja, jag tycker allt lite synd om säljaren. Inte kul för denne och säkert inte med avsikt.Jag är livrädd att råka göra något liknande!
men alltså man måste ju se det själv när man ligger ut bilden eller?Nog för att det härmed finns bevis för hur glansig hjälmen är, men frågan är om säljaren egentligen ville dela med sig av en selfie?
Visa bifogad fil 162856
Ja!! Frågan är om den ligger kvar?men alltså man måste ju se det själv när man ligger ut bilden eller?![]()
Nej, bilden är utbyttJa!! Frågan är om den ligger kvar?![]()
Förståeligt.Nej, bilden är utbytt![]()
Det var jag, och fick ett meddelande de om det, vilket var väldigt snällt! Jag hade inte alls sett det när jag tog bilden, och jag var bara glad att jag hade såpass mkt kläder på migNog för att det härmed finns bevis för hur glansig hjälmen är, men frågan är om säljaren egentligen ville dela med sig av en selfie?
Visa bifogad fil 162856
Nämen!Det var jag, och fick ett meddelande de om det, vilket var väldigt snällt! Jag hade inte alls sett det när jag tog bilden, och jag var bara glad att jag hade såpass mkt kläder på mig![]()
Nej, det är lugnt för min del, jag bjuder på den! Är ändå rätt stort att få vara med i trådenNämen!
Ja, det är såklart väldigt bra att du inte var näck.
Men vi kan ju be @Gunnar ta bort bilden härifrån också, om du tycker det kändes förargligt?