Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Five minutes of fame, indeed!Nej, det är lugnt för min del, jag bjuder på den! Är ändå rätt stort att få vara med i tråden![]()
Missade skriva att hästen är till salu och detta är alltså försäljningsfilmen.
Har bara sett videon på Instagram med tillhörande text. Står inget om veterinärkontakt eller pris. Hästen säljs i Holland.Undra om det är samma häst som det stod i annonsen att han var fullt frisk/fräsch men "behövde regelbunden kontakt med veterinär" eller nåt sånt?
...Känns verkligen lockande att köpa en häst för +250' med medföljande klippkort hos vet.
Inte samma isåfallHar bara sett videon på Instagram med tillhörande text. Står inget om veterinärkontakt eller pris. Hästen säljs i Holland.
Fast iofs, man väljer ju om man vill slutmäta eller inte"Mätt som 6 åring till maxad D ponny. Man kan välja själv om man vill ha en ponny eller liten storhäst."
Så funkar det väl ändå inte eller är det jag som inte är tillräckligt inne i hästvärlden?
Förutsatt att den inte växer nån cm tills den är 8 år, och blir 149cm. Då kan man inte väljaFast iofs, man väljer ju om man vill slutmäta eller inte![]()
Eller så väljer man att inte kolla alls, schrödingers ponnyhäst typ?Förutsatt att den inte växer nån cm tills den är 8 år, och blir 149cm. Då kan man inte välja![]()
Kan kanske ha menat tävla som ponny eller tävla bland storhästar? Liten tankevurpa?"Mätt som 6 åring till maxad D ponny. Man kan välja själv om man vill ha en ponny eller liten storhäst."
Så funkar det väl ändå inte eller är det jag som inte är tillräckligt inne i hästvärlden?
Haha jaa så länge man inte vill åka på ponnytävling kan de vara en ponnyhästEller så väljer man att inte kolla alls, schrödingers ponnyhäst typ?
Får man skita i slutmätningen om man ska tävla den som ponny?Fast iofs, man väljer ju om man vill slutmäta eller inte![]()
Jag vet inte hur hårda/seriösa de är när det gäller slutmätningar nu, men det har ju varit en och annan övervuxen som mätts ner under tveksamma former."Mätt som 6 åring till maxad D ponny. Man kan välja själv om man vill ha en ponny eller liten storhäst."
Som ponny måste den slutmätas annars får den inte tävla som ponny.Får man skita i slutmätningen om man ska tävla den som ponny?
Jag fick upp en tiktok för någon vecka sen där en person efterfrågade tips på att få rätt höjd på ponnyn.Jag vet inte hur hårda/seriösa de är när det gäller slutmätningar nu, men det har ju varit en och annan övervuxen som mätts ner under tveksamma former.![]()