Annonsera Mera VIII

Screenshot_20250227_185054_Facebook.webp

Jo men det finns säkert massor med människor som frivilligt drar på sig en hund där du VET att du får dyra veterinärräkningar.... 🙄

Kollade hästnet och fick upp en häst som såg trevlig ut men det står såhär
"Ingen skadehistorik, men på grund av sin sjukdom säljes han till ett förmånligt pris."
Jag misstänker att det ska stå min sjukdom för det finns inte ett ord om någon sjukdom i texten i övrigt.

En åring säljes.

Bilden visar en yngling, skitig, lerig där lera hänger från pälsen i stripor, pälsen gör att hästen ser, ursäkta mej, helt bedrövlig ut!?
Manen och svansen i samma skick.
Kanske och förhoppningsvis tappar den päls just nu för den ser ut att vara riktigt riktigt luggsliten och bilden gör att den ser ut att fläckvis vara utan päls..

KAN man inte åtminstone borsta av hästen lite innan man lägger ut en bild? Snygga till den lite? Gör den lite lite attraktiv?

Man ska haja till på en annons, men inte åt det hållet 😑

Undra om det är samma häst som det stod i annonsen att han var fullt frisk/fräsch men "behövde regelbunden kontakt med veterinär" eller nåt sånt? :crazy:

...Känns verkligen lockande att köpa en häst för +250' med medföljande klippkort hos vet.
Har bara sett videon på Instagram med tillhörande text. Står inget om veterinärkontakt eller pris. Hästen säljs i Holland.

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 188
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 703
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 024
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 927
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka