Jag vill att mina gäster jonglerar medmed brinnande facklor under hela vigseln...
Jag vet inte om jag vill komma nu ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill att mina gäster jonglerar medmed brinnande facklor under hela vigseln...
Jag har en arbetskamrat som ska gifta sig efter sommaren. Vid samtal om detta över en fika säger hon "jag har dukningen uppställd hemma". Blivande maken var uppenbarligen inte involverad. I alla fall inte i dukningen. Såhär tre månader i förväg.En annan statist i bröllopsplaneringen, som den ofta ter sig på nätet, verkar vara brudgummen? Det är väldigt mycket jag vill, jag ska, mitt bröllop. Inte svårt att se vem är projektledaren där.
Bara tre månader? Oj, hur ska HON hinna ...Jag har en arbetskamrat som ska gifta sig efter sommaren. Vid samtal om detta över en fika säger hon "jag har dukningen uppställd hemma". Blivande maken var uppenbarligen inte involverad. I alla fall inte i dukningen. Såhär tre månader i förväg.
Ja, det är liksom bruden som GIFTER SIG. För att möjliggöra det behövs ju en brudgum. (Jag bortser nu från samkönade par.)En annan statist i bröllopsplaneringen, som den ofta ter sig på nätet, verkar vara brudgummen? Det är väldigt mycket jag vill, jag ska, mitt bröllop. Inte svårt att se vem är projektledaren där.
Men tal är det verkligen krav? Jag vill inte höra några tal. Kan möjligtvis köra ett snabbt själv men det känns så himla onödigt. När jag varit på bröllop så är talen alltid ointressanta.Redan innan vår dotter föddes (hon är 18 nu) började min man oroa sig över att han ska måsta hålla tal på hennes bröllop....... Allvarligt, alltså!
Men tal är det verkligen krav? Jag vill inte höra några tal. Kan möjligtvis köra ett snabbt själv men det känns så himla onödigt. När jag varit på bröllop så är talen alltid ointressanta.
En del, som har Gåvan, kan hålla kjorta, snärtiga och riktigt träffsäkra tal. Andra babblar på i det oändliga och det är bara jobbigt.......Men tal är det verkligen krav? Jag vill inte höra några tal. Kan möjligtvis köra ett snabbt själv men det känns så himla onödigt. När jag varit på bröllop så är talen alltid ointressanta.
Skärp dig min blåsa blir snart inkontinent.Ja, det är liksom bruden som GIFTER SIG. För att möjliggöra det behövs ju en brudgum. (Jag bortser nu från samkönade par.)
Ja, det är liksom bruden som GIFTER SIG. För att möjliggöra det behövs ju en brudgum. (Jag bortser nu från samkönade par.)
Ja, man vill bara ta fram skämskudden och kasta på talaren så hen fattar att det är bäst att ge sigEn del, som har Gåvan, kan hålla kjorta, snärtiga och riktigt träffsäkra tal. Andra babblar på i det oändliga och det är bara jobbigt.......
Det är väl symtomatiskt för hur hemmet och familjen på många sätt är hennes projekt, som han gärna är med i bara någon annan fixar.Egentligen konstigt, att det ofta bara är bruden som planerar och fixar. I mitt fall skulle jag älska om min sambo skulle vilja vara med i planeringen, ha åsikter mm men det verkar inte ligga i hans intresse även om både själva bröllopet och giftermålet är viktigt för honom.. bara någon annan fixar ungefär..
Ju det finns det!Åh finns det inte något program på tv där BRUDGUMMEN ska fixa bröllopsfest. Liksom ååh hur ska det gå?!
Hon kanske ska ta en statist eller nåt.Ja, det är liksom bruden som GIFTER SIG. För att möjliggöra det behövs ju en brudgum. (Jag bortser nu från samkönade par.)
Jösses, talen är ju en stor del av poängen med bröllop!
På tal om det där med att bjuda gäster och kuvertavgifter...
Ibland går drömmen om det perfekta bröllopet för långt, uppenbarligen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/...tes-av--nar-gasterna-vagrade-betala-10000-var
Galet . Inte gästernas vägran alltså .På tal om det där med att bjuda gäster och kuvertavgifter...
Ibland går drömmen om det perfekta bröllopet för långt, uppenbarligen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/...tes-av--nar-gasterna-vagrade-betala-10000-var