Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
19
· Visningar
1 333
Senast: durachiny
·
Kropp & Själ Alltså.. Mitt oflyt just nu.. det är inte en enda del av min kropp som inte jävla just nu, jag garvar nästan åt eländet! Som att det...
Svar
7
· Visningar
3 007
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Nån mer med bipolär sjukdom? Fick min diagnos när ja va 19,varje dag är en utmaning. Känner mig ensam i min situation
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 075
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet? Vad ska man köpa? Prisvärda tips? Går det att köpa egna lampor och bygga ihop något eget? Jag måste prova...
Svar
14
· Visningar
2 245
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
30
· Visningar
1 686
Senast: VLMF
·
P
Kropp & Själ Någon som har bra tips? Jag har förhöjda kalciumvärden och lever på kaffelatte..... :crazy::cry:
2
Svar
28
· Visningar
5 751
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Jag har haft springmask ett par veckor och väntat på att det receptfria vaniqin ska gå att köpa igen. Men det är fortfarande slut? Vad...
Svar
3
· Visningar
675
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Tänker att det finns rätt många här som har/haft problem med ångest i olika former. Jag har ganska mycket problem med min mage, vilket...
2
Svar
28
· Visningar
3 128
Senast: Nepenthe
·
A
Kropp & Själ Vad "härligt" det är när hösten och kylan kommer på allvar och händer och fötter förvandlas till isklumpar och har ännu en vinter med...
Svar
5
· Visningar
1 635
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Jag reflekterar lite kring hur trender går och har växlat fram och tillbaka kring kost och vår syn på kost, hälsa och vad som är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 536
Svar
11
· Visningar
1 311
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Har en tid tillbaka funderat över det här med psykisk ohälsa hos unga.. Har fler familjer i min närhet som brottas med det och vill...
2
Svar
26
· Visningar
2 973
Senast: Grazing
·
R
Kropp & Själ Jag kan absolut ingenting om USA. Jag vet knappt vart nåt ligger och har aldrig varit särskilt pigg på att åka dit. Men - i år fyller...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
12 651
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag vet inte ens hur jag ska beskriva detta. Jag har en liten knöl på varje sida om munnen, under tungan. Jag TROR att jag "alltid" har...
Svar
13
· Visningar
12 615
Senast: Spyro192
·
Kropp & Själ Jag har arrangerat en Halloweenmaskerad för barnens kompisar dvs hela kvarterets barn och några till. I kvarteret brevid vårt bor en...
Svar
6
· Visningar
1 328
Kropp & Själ Jag har börjat träna på gym. På obskyra tider nog att vara utan musik. Blir sugen på att ta med något eget för att motivera flåset...
Svar
12
· Visningar
1 497
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur förklara . Jag ska göra men ska försöka så jag kan många vet om att jag nästan har blivit våldtagen av en man i typ 60...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vilka har ni använt och har det varit givande? Några överraskningar :D?
2
Svar
39
· Visningar
3 999
Senast: Anna
·
R
Kropp & Själ Hej allihop! Nästa år ska jag och min make resa till USA. Han har varit där förut, på västkusten, men för mig är det första gången...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 294
Kropp & Själ Man får lov att skratta. Det gör jag egentligen. Det här är riktigt löjligt egentligen! Jag skäms! Jag tappade taget om hörlurarna på...
Svar
15
· Visningar
2 211
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama