Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Då och då drabbas jag av en märklig åkomma som jag brukar kalla "löst ben" eftersom det liksom känns att benet "lossnar" i leden upp mot...
2
Svar
31
· Visningar
5 922
Senast: Miran
·
F
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av den? :) De recensioner jag hittat är väldigt varierande. Är ute efter en stegräknare att kunna ha...
Svar
7
· Visningar
876
Senast: MalinJ
·
Kropp & Själ Jag har funderat mkt senaste tiden -- om acceptans. För o om sig själv. Ibland är det kanske i 'acceptans' man måste landa för kunna...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 602
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Mina läppar har tagit lite stryk nu när kylan har kommit och mitt användande av läppbalsam har resulterat i en allergisk reaktion. Är...
2
Svar
32
· Visningar
3 014
Senast: Sofie.S
·
Kropp & Själ ..och har inget att ta på mig! Vad köper man? Jag är 176 och väger runt 80kg. Hög midja eller empireskärning av nått slag funkar inte då...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 183
Senast: FadeAway
·
Kropp & Själ Vad gör man åt torr och fjällig hårbotten? Det blir bättre på sommaren men värre på vintern. Har testat olika schampon men inte hittat...
2
Svar
20
· Visningar
2 055
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Hej på er! Var lite spontan här i veckan och bestämde efter att ha gjort två sling-tester tidigare att jag skulle färga mitt naturligt...
Svar
3
· Visningar
2 929
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hur vanligt är det att man drabbas av ett första migränanfall efter 40? Jag vaknade igår morse av den värsta huvudvärken jag ha upplevt...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 235
Senast: Rina
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag tycker att det ofta pratas om kvinnors fertilitet, kvinnor ska inte vänta för länge med barn etc. Men varför pratar vi inte om män...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
24 537
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Nu har jag totalt stillestånd i hjärnan över vad jag ska ha på mig på julafton i London! Jag och sambon flyr julfirandet här hemma och...
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ I någon av kroppshetstrådarna så tipsades det om någon hudvårdsserie som hade bra produkter till väldigt bra priser. Jag kollade lite då...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 107
Senast: super
·
R
Kropp & Själ Just nu på tv debatteras det att ett hyresföretag har infört rökförbud i lägenheterna. Det är alltså inte längre tillåtet att röka...
14 15 16
Svar
302
· Visningar
22 353
Kropp & Själ Hej Är det ngn här som har erfarnhet av bensodiazepiner -- tex. sobril/oxascand el stesolid -- o hur det är o sluta med dom? Hur mådde...
Svar
6
· Visningar
2 090
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag tänkte ta och prova menskopp, men det är ju tamefan en djungel :cautious: Hur är det med att plocka ur de? Jag är ju brutalt osmidig...
Svar
6
· Visningar
882
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Läskigt att fråga men jag är född nyfiken så varför inte... Jag var med om en ridolycka för ca 3 veckor sedan och fick åka ambulans...
Svar
0
· Visningar
1 520
Kropp & Själ Jag lider sedan många år av depression men det går från att vara helt hanterbart vår/sommar till att vid ungefär denna tiden på året...
2
Svar
31
· Visningar
2 685
Kropp & Själ Ni som känt mig under alla år vet vilken otur jag har, det är helt jäkla otroligt alltså. Är det inte skador så är det sjukdomar...
Svar
19
· Visningar
2 743
Kropp & Själ Ska man ringa innan man går dit? Vad händer när man kommer dit? Är det som en ’vanlig’ akut -- ev många timmar av väntan? Hur funkar...
Svar
14
· Visningar
10 978
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja åka någonstans till våren, kanske februari, och vill ha lite tips från folk som är mer vana resenärer än vad jag är...
2
Svar
26
· Visningar
1 740
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Har ett sår som varar och blivit infekterat. Har fått antibiotika för det och började äta det häromdagen. Jag ska rengöra såret varje...
2
Svar
22
· Visningar
2 920
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar