Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Då och då drabbas jag av en märklig åkomma som jag brukar kalla "löst ben" eftersom det liksom känns att benet "lossnar" i leden upp mot...
Kropp & Själ
..och har inget att ta på mig! Vad köper man? Jag är 176 och väger runt 80kg. Hög midja eller empireskärning av nått slag funkar inte då...
Kropp & Själ
Hur vanligt är det att man drabbas av ett första migränanfall efter 40? Jag vaknade igår morse av den värsta huvudvärken jag ha upplevt...
Kropp & Själ
I någon av kroppshetstrådarna så tipsades det om någon hudvårdsserie som hade bra produkter till väldigt bra priser. Jag kollade lite då...
Kropp & Själ
Jag tänkte ta och prova menskopp, men det är ju tamefan en djungel :cautious: Hur är det med att plocka ur de? Jag är ju brutalt osmidig...
Hundavel & Ras Dom få frallor jag träffat har jag upplevt otroligt intensiva och på på på och därmed inte alls särskilt trevliga i umgänge med andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.