Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 278
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jag har länge velat lära mig sminka mig, inte något avancerat superglam utan bara något litet som gör att man känner sig lite finare...
2
Svar
20
· Visningar
2 220
Senast: Lumos_Nox
·
Kropp & Själ Jag misstänker att jag har lite B-vitaminbrist. Tappar hår i sådana mängder att det faktiskt känns att håret har blivit tunnare, och har...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: Zetronis
·
  • Låst
Kropp & Själ Välkomna, välkomna! Jag tar mig den äran att starta tråd nummer 21 i ordningen! Nu får vi ta en drink i Californien. :up:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
108 888
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Någon som gjort detta? Har eventuellt tid för detta i slutet av november om handkirurgen anser att det behövs. Blev du hjälpt av det...
Svar
5
· Visningar
1 436
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ I våras gick jag hos en psykolog som jag kände att det inte fungerade med. Jag mådde sämre när jag gick därifrån och började tvivla på...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 927
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Sambon frågade mig igår vad meningen med livet var, jag har inget svar på det. Vad är meningen med livet för dig?
2 3
Svar
54
· Visningar
4 228
Kropp & Själ Tänkte beställa en men eftersom deras rekommendationer skiljer sig från alla konverteringsguider som finns. Jag tänkte beställa en...
Svar
13
· Visningar
1 240
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
17 498
Kropp & Själ Hur länge efter att ha dragit ut en visdomstand hade ni ont? För mig är det en vecka idag och jag har fortfarande så ont i överkäken...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Hej, Jag var hemma mån-tors i förra veckan eftersom jag varit dunderförkyld och helt tappat rösten. Jobbar inom vården så har heller...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Har någon några bra tips på silikon- och sulfatfria shampon? Har något billigt från vanlig butik nu, men är inte helt nöjd med shampot...
Svar
7
· Visningar
1 422
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Har fått förslag på att testa detta, men känner mig väldigt skeptisk. Är det någon annan som har erfarenheter/känner någon som har det...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: kolja
·
Kropp & Själ Jag bröt tån i slutet av sep/början aug (kommer inte håg exakt datum, vet bara att jag hade brutit den innan 2 sep iaf :D ) och den blir...
2
Svar
25
· Visningar
12 255
Senast: åke
·
Kropp & Själ Någon med erfarenhet/tips på hantering av det? Jag har varit deprimerad väldigt länge till och från, sista tiden har jag haft mest...
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: Thera
·
Kropp & Själ Finns det? Jag har länge tagit mina b-12 injektioner själv (orka åka till vårdcentralen varannan vecka) men blev senast jag hämtade...
Svar
11
· Visningar
1 418
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Halloj alla! I Leksand verkar de nästan tycka att man ska svälta ihjäl på lördagar? :p Många ställen har lunchbuffé mån-fre, men sen...
Svar
8
· Visningar
930
Kropp & Själ Såna där tabletter man tuggar på, som visar var man slarvat med tandborsten så att det finns plack kvar. Jag har hittat 4 olika sorter...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med en fot under flera år. Det blir värre vartefter och är rätt besvärligt med ett stående och gående arbete...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Ja, jag har förstått att vården i Sverige har blivit dålig. Min 80-åriga mamma har misstänkt grå starr och får inte komma till det...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
15 116
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar