Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vet inte alls om jag la tråden rätt... Jag sitter och kollar på lite försäkringar till mig själv. Idag har jag bara försäkring via...
Svar
7
· Visningar
889
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag skulle gärna vilja ta del av era erfarenheter av utmattning, framförallt från dig som själv är drabbad. Hur hamnade du i...
Svar
10
· Visningar
1 749
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Det verkar hopplöst att hitta nya badkläder vid den här årstiden. Min bikiniöverdel har gjort sitt, den börjar bli lite väl luggsliten...
Svar
16
· Visningar
773
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Började tänka lite när jag läste i tråden om autism och aspberger, det här om att ha en diagnos och vad som "krävs" för att få en...
Svar
17
· Visningar
1 200
Kropp & Själ Jag vill gärna höra hur ni hanterar klimathotet rent mentalt? Att uppfostra barn och hålla på med framåtriktade aktiviteter när man...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 930
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Kära allvetande Buke, Jag har lyckats få en smärtsam knuta, på väldigt olämpligt ställe (åtminstone som ryttare) precis under mitt...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jahapp, då har jag mer eller mindre bestämt mej nu för att göra detta nu. Ska bara checka med barnmorskan så jag får fortsätta med...
2
Svar
25
· Visningar
2 172
Senast: godisklubba
·
Kropp & Själ Okej jag känner inte för att ta upp en läkartid för något så simpelt men jag undrar vad fasen det kan vara så jag testar att kasta ut en...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 794
Kropp & Själ Hej! Några frågor till er som är en fattigare. Först lite fakta om min. Den hann i princip spricka så det var inflammerat lite runt...
Svar
14
· Visningar
1 749
Senast: Ajda
·
R
Kropp & Själ I mars gifter sig en god vän till mig och det ska bli så otroligt roligt att få vara med och fira henne och hennes blivande man :)...
2
Svar
38
· Visningar
4 435
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ I min Facebook kom det igår en bild på olika torkade insekter som såldes i en vanlig matvarubutik. Och nu ser jag på tv-n hur man...
2
Svar
22
· Visningar
2 465
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag leker med ljus. Kan sitta i timmar och elda ljusen samtidigt som jag har ett öga på tv-n. Som barn lekte jag med eld utomhus...
2
Svar
31
· Visningar
2 809
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har du en fitbit? Vilken modell? Är du nöjd? :) Någon som har senaste (är det väl?) modellen ionic? Har du ett annat märke får du gärna...
2
Svar
31
· Visningar
5 266
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har fått konstaterad järnbrist på olika nivåer de senaste 13 åren ungefär. Nu senast gjorde de en utredning med alla upptänkliga...
Svar
12
· Visningar
1 747
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Finns det sådant? Nu när det blev minusgrader så är mina händer plötsligt så torra att jag aldrig varit med om maken. I vanliga fall...
Svar
13
· Visningar
1 314
Senast: Zetronis
·
Kropp & Själ Hej. I fredags fick jag plötsligt feber och sedan har det fortsatt under helgen med runt 38.5-39.4 i temp. Varvat Alvedon och Ipren och...
2
Svar
21
· Visningar
4 789
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Hej. Gjorde mig ett hemligt konto då jag hamnat i en lite,inte så lite jobbig situation. Jag har varit tillsammans med en man under det...
2 3
Svar
44
· Visningar
11 188
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Hur vanligt är det att psykiatriska diagnoser blandas ihop och kan man lita på att en diagnos är korrekt? Jag har fått höra lite av...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
18 369
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Och hur gör man? Jag är trött på att må dåligt, så trött. Jag tror hela tiden att det ska bli bättre av sig själv men sen hamnar jag...
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Har lagt ner mycket tid och pengar hos herr tandläkare/tandkirurgi och nu är det bara en krona som fattas sen har jag hel uppsättning...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst