Vad kan det här vara

Visa bifogad fil 21804
Dagens suddiga sår.
Ser bättre ut men vätskar utav tusan och är ömt på ett ganska stort område runt om och så kliar det så jag håller på att bli stollig men det betyder väl att det läker.
Åh! Heracillin! Jag hade ett liknande problem som ditt, underliga böldliknande saker på bröstet och armarna (det var längesen...) och det berodde på stafylokocker. Jag tog Heracillin i 2 omgångar, för första vändan fick inte bort allt. Åt dem nog i 2 månader sammanlagt. Fy sjutton, beska och hemska var de också!

Åh! Heracillin! Jag hade ett liknande problem som ditt, underliga böldliknande saker på bröstet och armarna (det var längesen...) och det berodde på stafylokocker. Jag tog Heracillin i 2 omgångar, för första vändan fick inte bort allt. Åt dem nog i 2 månader sammanlagt. Fy sjutton, beska och hemska var de också!
Å fy tusan.
Slutade med dom i måndags men magen är fortfarande i olag.
Dom äter jag inte gärna igen. Och då åt jag dom bara en vecka.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 178
Senast: oz_joj
·
Hundhälsa Kan säga först och främst att vi sitter och väntar på att veterinären ska ringa upp då hon av någon anledning inte kommit till kliniken...
Svar
10
· Visningar
6 115
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka