Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur lägger ni upp dagen? Jag börjar 05.30 och sitter typ ner 45 min under hela arbetsdagen (förutom när jag sitter med posten) När jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 509
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Ny tråd efter uppmaning av moderator: Det här med att försöka få vegetariska rätter att efterlikna ovegetariska har jag lite svårt att...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
15 804
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag letar efter permanent grön hårfärg, men lyckas bara hitta toningar? Finns det inte permanenta hårfärger i lite extremare nyanser...
2
Svar
20
· Visningar
3 523
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ I våras fick jag nackspärr. Rejäl sådan, jag kunde knappt röra mig. Fick muskelavslappnande medicin och sjukgymnastik. Nu är...
Svar
18
· Visningar
1 963
Senast: VLMF
·
Svar
1 999
· Visningar
114 255
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Hej! Spydde helt plötsligt ( rejält) i fre när jag stigit upp, som en blixt från klar himmel. Tänkte då magsjuka men illamåendet med...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Krans
·
Kropp & Själ ...eller inte riktigt, men... Jag går på gruppass 4 gånger i veckan - pass med olika intensitet och inriktning. Tycker dock att jag har...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 643
Kropp & Själ Vad föredrar ni att dricka för alkoholfritt på fest? Jag ska köpa med mig alkoholfritt för egen del till en fest på lördag och funderade...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 573
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Vilka är bra till en nybörjare? Vilka ska man inte köpa? Är på jakt på ett par hyfsat normala, inte snordyra (max 200 kr). Vad...
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: Bylund
·
Kropp & Själ Har varit svullen och öm i handen några månader och det ser ut som att långfingret har en lång sensträng? som går ner i handflatan. Gick...
Svar
3
· Visningar
1 317
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Så tungt just nu psykiskt Har inget med julen och ensamheten kring den att göra utan jobbet och ensamheten generellt. Är galet mycket...
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Fanns en tråd där man diskuterade sina tänder, en del visade också upp före och efterbilder på sina bett vid korrigeringar. Dottern har...
Svar
2
· Visningar
407
Senast: Milene
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 557
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Eller faktiskt rätt ofta. Människorna bakom dessa "roliga" bilder och filmer som går viralt på nätet. Förstår ju att vissa får gå...
Svar
13
· Visningar
1 707
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Alltså, jag har varit närsynt och haft glasögon sen mellanstadiet och fick nu senast progressiva glasögon. Första paret jag fick...
2
Svar
21
· Visningar
6 832
Kropp & Själ Jag ska försöka att inte lämna ut för mycket detaljer av hänsyn, men känner ändå att jag måste skriva av mig och få lite kloka tankar...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 373
Senast: emma-vsm
·
Kropp & Själ Jag provade idag att jogga innan frukost och aldrig i mitt liv har det varit så kämpigt. Jag har annars ett tempo där jag kan ligga och...
2
Svar
26
· Visningar
2 256
Senast: LECH
·
Kropp & Själ Jag har en hormonspiral (jaydess) som borde bytts ut i november. Jag har prokrastinerat och ringde först idag för att boka bytet som...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Kropp & Själ Tar mig friheten att starta en ny tråd då den förra blev full. Passar på att slänga in ett :heart till @Mineur och hoppas att det känns...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
107 373
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag behöver hitta något roligt sätt att röra på mig utöver hundpromenader. Gruppträningspass kommer jag sällan iväg på, då de pass jag...
Svar
4
· Visningar
546
Senast: Oldie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV