En bekant till mig och exet fick en drogutlöst psykos i somras. Fan det obehagligaste jag varit med om! Hen fick sova hos oss en natt för hen hade ingenstans att ta vägen, och hen var så sjukt nojig. Gick runt och tittade i fönster hela tiden, kollade så dörren var låst 100 ggr, trodde jag skulle förgifta hen så när jag serverat maten på tallriken så fick jag ta några tuggor från bägge för att bevisa att det inte var något farligt i maten. Psykakuten var naturligtvis inblandade men dom ansåg att hen inte behövde vara kvar där, och vi kunde inte släppa hem hen ensam...(hens sambo var bortrest) Kommer aldrig göra om det dock! Som sagt, det mest obehagligaste jag varit med om! En människa som man endå känner, skalet är där, men på insidan är det något helt annat! Och man vet ju inte vad dom är kapabla till!
Jag vet inte vad du ska göra, tyvärr. Men jag förstår din oro fullt ut. Jag satt själv i den sitsen i somras...
Jag vet inte vad du ska göra, tyvärr. Men jag förstår din oro fullt ut. Jag satt själv i den sitsen i somras...