Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har alltid haft lite eksem i ansiktet, och fått väldigt lite hjälp från VC. Det finns en remiss skickad till hud, men det kan nog...
Svar
18
· Visningar
1 124
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Influensan kom objuden indundrande här på juldagen men verkar inte vilja lämna mig. Så, nu vill jag ha era allra bästa tips. Jag blir...
2
Svar
25
· Visningar
2 137
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Är det vanligt? Är det farligt? Gäller en större tarmoperation som gjordes igår.
Svar
10
· Visningar
6 286
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Ni som har satt in spiral, när i menstruationscykeln har ni satt in den? Före, under eller efter mens? Hört att den är lättare att sätta...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: SkorpSmulan
·
Kropp & Själ rubriken -- funkar det -- dvs få o ta ut flextimmar som pengamässigt inte förändrar inkomsten under deltidssjukskrivning?... med...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Jag trillade i nedförsbacke och lyckades kila in foten mellan två stenar, vilket resulterade i en blå och svullen stortå. De första...
Svar
6
· Visningar
11 963
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag behöver några goda råd om hur jag ska få mina händer att bli bättre. Jag har varit hos båda dom läkarna som finns på vårdcentralen...
2
Svar
24
· Visningar
2 480
Senast: Cosy
·
Kropp & Själ När jag sammanfattade 2018 så blev det tyvärr en ganska trist sammanfattning av diverse åkommor och ohälsa. Jag har alltid varit en...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 037
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Det finns ju ett gäng tabletter på marknaden om man tappar massa hår, att få det lite tjockare igen/sluta tappa så mycket. Som jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 339
Senast: onion
·
Kropp & Själ ngn som har erfarenheter av sömnsvårigheter o om det finns ngt som kan vara ett effektivt sätt o lindra dom? har mått dåligt psykiskt...
Svar
5
· Visningar
670
Senast: sthu
·
Kropp & Själ 21 dec åkte min pappa iväg för att handla men kom inte hem igen:cry: Det gör så ont att just han som var min största stöttepelare i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 546
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Hjälp mig med detta snälla, jag får lite panik och kan inte tänka klart och jag har inte kunnat få kontakt med någon som kan svara en...
2
Svar
34
· Visningar
3 681
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag är desperat nu, jag och mina barn har haft löss sen i somras typ. Provat alla medel på marknaden. idag var det dags igen, nu dränkte...
Svar
2
· Visningar
596
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Jag äter en medicin som har trollat bort min aptit. Det har hållit i sig några veckor nu så jag vet inte om det är nåt som kommer gå...
Svar
9
· Visningar
1 203
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hoppas att någon här kanske har lite tips och råd att komma med... Ett försök till att göra lång historia lite kortare: Jag gjorde en...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 322
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Kropp & Själ Upp eller ner, eller kämpar du bara för att hålla vikten stilla? Här är tråden för dig!
65 66 67
Svar
1 322
· Visningar
96 181
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Är det fler än jag som har IBS? Hur gör ni för att lindra det?
2
Svar
37
· Visningar
5 060
Senast: monster1
·
A
Kropp & Själ För några år sen tog jag ett rejält "samtal" med mig själv om vart jag var på väg nånstans, ständigt jäktad, ständigt på språng och...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 942
Kropp & Själ Har ringt Jourhavande medmänniska, hamnar bara i telefonkö. Har ringt diakonissan, de öppnar imorgon. Mår absolut uruselt. Borde ha...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 350
Kropp & Själ Fler kvinnor än män försöker ta sitt liv medan fler män än kvinnor tar sitt liv. Det mesta tyder på att det är valet av metod som är...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 099
Senast: Rina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar