Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Apropå lunchlådediskussionen kom jag plötsligt ihåg att jag flera gånger haft behov av att skapa den här tråden. Here we go: Inte helt...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 353
Senast: 95johsv
·
R
Kropp & Själ Jag har generellt sett problem med jättetorr hy, särskilt såhär på vintern, och när jag flyger så blir ansiktet verkligen knastertorrt...
2
Svar
22
· Visningar
2 259
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 767
Kropp & Själ Jag har ingen kronisk smärta, men vid senaste årens frakturer och borttagning av halsmandlar så har denna hjälpt mycket bättre än...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
17 005
Kropp & Själ Jag antar att det är ett helt gäng här inne som lever med kronisk smärta och just idag känner jag att jag behöver lite sympati och pepp...
2
Svar
37
· Visningar
3 389
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Gammal användare, hemligt konto o.s.v. Igårkväll när jag skulle börja sova kände jag av en knöl i vänstra bröstet. Var inte det...
2
Svar
29
· Visningar
3 656
Kropp & Själ Min 10-åring fick infektion i ett nagelband innan jul. Jag visade upp bilder på detta när jag var på VC i annat ärende och blev...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Jag är helt deformerad, en stor vagel i vänster ögonlock, stor, röd o så smetas ögat så jag måste badda med koksalt ofta. det skaver o...
Svar
11
· Visningar
1 725
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Frågade tidigare om slem i halsen efter operation. Tack för de svaren. Det är en närstående som opererats för en tumör i ändtarmen och...
Svar
9
· Visningar
1 097
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Någon här som opererats för separerade magmuskler och/eller magbråck? Hur gick det till? Vilken läkare gjorde bedömningen? Hur gick...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hur tolkar ni det ordet? Tänk dig att du sitter och kikar på en vuxensida, du funderar på att köpa en ny leksak. Den är DYR! Nästan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 902
Kropp & Själ Ja, finns det någon bra övning som kan göras utan att förbereda en massa/plocka fram något? Naprapaten tycker att jag behöver jobba på...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Magiana
·
P
Kropp & Själ Jag har köpt en mekanisk fotmassage-låda och har upptäckt att undersidan av mina tår är ömma! Jag har aldrig känt det innan och har...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av clip-on extensions och tunt hår? Jag hade gärna velat ha mer volym i håret i bland och har...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Eftersom jag är särbo började jag titta på sexleksaker efter att en av relationstrådarna kommit in på ämnet. En Rabbit införskaffades...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 801
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag har precis varit i kontakt med 1177 gällande min huvudvärk som nu snart påbörjar sin andra vecka. Enligt sjuksköterskan fanns det...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 577
Kropp & Själ Jag har i snart 15 år haft problem med höger höft. Det är både vid ridning och annan aktivitet, som promenader, cykling och yoga, som...
Svar
16
· Visningar
1 190
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag tycker mig konstatera att det finns människor som alltid lyckas se prydliga ut. Deras kläder skrynklar och påsar sig aldrig. De...
27 28 29
Svar
563
· Visningar
33 114
Kropp & Själ Kort sagt: Efter dagens läkarbesök konstaterades misstankar om MS, jag ska få en remiss till en magnetröntgen om två till tre veckor om...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
21 130
Senast: Tilma
·
Kropp & Själ Jag har en lång problematik med smärta i främst leder, men också muskulärt. Jag blev som barn och tonåring flera gånger utredd för...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV