Tillägg - Jag fick tid ruggigt snabbt när jag ringde in tog 1-2 dagar så man hann ju tänka en del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen inte helt ovanligt med ofarliga knölar, men man tänker ju alltid det värsta!
Kram!
Just av den anldningen är det bra att trådar som din startas.Med det menar jag ju självklart inte att man inte ska kolla upp ev. knutar, men att åtminstone för mig var det lite av en nyhet att det är såhär vanligt med ofarliga knutar.
Just av den anldningen är det bra att trådar som din startas.
Så kunskapen sprids.
Ja fast alla kan inte det. Jag kan idagsläget t ex inte göra det pga övergrepp. Därav går jag på mammografi lika ofta som de som har t ex haft cancer.Absolut, och jag hoppas ju att den här tråden kan vara någon annan till hjälp också.
När jag pratade med vänner om detta, så blev jag lite förvånad över att det var flera stycken som aldrig kände igenom sina bröst, jag trodde att det var så inpräntat i folk så att alla gjorde det, men tydligen inte. Så det är en sak jag hoppas att allihopa ska göra lite ibland, känna igenom brösten, och lära sig känna sina egna bröst. Är glad för att jag gjort det med jämna mellanrum, så då visste jag i allafall att den inte kunna vara där hur länge som helst.