Vilken sexleksak ska man köpa?

På tal om leksaker , jag var kattvakt åt en kompis och kommer dit och efter en stund börjar nånting låta och brumma. Jag blev ju konfunderad vad det kunde vara naturligtvis. Så jag lokaliserade det till sovrummet och där ligger en vibrator eller vad det heter , ensam i byrålådan :D. Frågan är ju hur länge den legat där och brummat eller om den startade när jag varit där en stund? Jag sa inget till kompisen :angel: men hon hade garanterat bara garvat åt det. Det är många år sen så det är preskriberat nu. :)

Jag har gått över helt till leksaker i glas, av märket icicles har jag köpt. Har ett par i keramik också, dom är lite extra kul för dom kan man fylla med kallt/varm vatten om man vill :p Ceramix heter dom :)
Hm detta kanske kan vara nåt för mig. Leksaker i silicon ska ju smörjas in med glidmedel efter användning å rengöring så klart å jag får urinvägsinfektion av glidmedel.

Liknande trådar

Kropp & Själ Allting känns så meningslöst. Jag försöker planera, ha mål som jag kan jobba mot. Men allting bara faller pladask hur jag än gör och...
2
Svar
21
· Visningar
3 120
Senast: Martenix
·
Hästhantering Har fått hem en ny häst för ca 1 månad sedan. Först trodde jag att hästen bara var snäll och medgörlig. Men nu efter den här tiden...
Svar
11
· Visningar
2 140
Senast: carriemma
·
Övr. Hund Min valp har nu hunnit bli 15 veckor och har ända tills för ca 3-4 dagar sedan alltid kunnat vara lös. Jag har inte behövt vara orolig...
Svar
17
· Visningar
5 166
Senast: Grålly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama