Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag hade velat ha tillbaka min naturliga hårfärg men jag vet inte hur jag ska göra eller om det ens kommer att gå. Jag har nu svart hår...
2
Svar
26
· Visningar
4 481
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har en del kroppsliga besvär och har gått hos sjukgymnast och fått ett träningsprogram för några av dem. Men resten har...
Svar
8
· Visningar
1 840
Senast: ameo
·
P
Kropp & Själ Helt apropå luktar allt konstigt!! Nu för ca 10 min sen. Hittar inget när jag googlar, någon som har någon idé? Alltså, min näsa/hjärna...
Svar
19
· Visningar
3 555
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Ni som använder injektionspennor - lämnar ni in dem på apoteket sedan? Något särskilt kärl för riskavfall finns inte i vårt soprum.
2 3
Svar
48
· Visningar
4 402
Senast: Miran
·
Kropp & Själ Har vi några med fibromyalgidiagnos här? Har nyligen själv fått diagnosen men har (som många andra) haft värk och smärta i flera år. Hur...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Fyller år snart och ska önska mig en foreo! Men hur vet jag vilken jag ska ta? Har typ normal till torr hy, inte jättekänslig.
Svar
0
· Visningar
381
Senast: BernT
·
Kropp & Själ *spinoff på Hemmakläder” Jag går inte på stora Ica i mjukisbyxor. Däremot har jag några gånger gått till lilla närmare affären i dem...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
26 031
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Nu är de här igen, så torra och fnasiga händer att det svider och pulserar när man smörjer in dem. Jag försöker alltid ha vantar eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 703
Kropp & Själ Har sen i höstas dragits med en mage som krånglar till och från. Den lever bus och bubblar och låter. Får ofta en molande känsla och...
Svar
3
· Visningar
555
Kropp & Själ Kan börja med att jag varit hos vårdcentralen i fredags dem trodde på influensa. Gjorde dock inga tester förutom att kolla feber...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 887
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Spinoff på tråden om att hinna leva. Vad minns du som bästa vs värsta perioden i ditt liv? Bästa: Studenttiden i Lund. Ser bara...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 824
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ För en dryg vecka sedan opererades jag akut för inflammerad galla. Efter en vecka ska man vara igång "som vanligt" men så är inte...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: tanten
·
Kropp & Själ När en vän för några år sedan råkade ut för en allvarlig olycka så tecknade jag alla möjliga försäkringar för egen del, bland annat just...
2
Svar
32
· Visningar
2 069
Senast: Bison
·
R
Kropp & Själ Inga skräckhistorier tack! Men jag behöver råd. Jag slutade med p-piller i maj förra året och har sedan dess haft hyfsat regelbunden...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 767
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Och jag vet inte hur jag ska komma upp. Behöver få klart i lägenheten men finns ingen energi Få upp tavlor, få lite ordning Behöver få...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 180
Senast: Javan
·
Kropp & Själ Någon som testat någon onlineviktcoach? Var det hjälpsamt? Fick man det stöd man behöver? Har du lyckats behålla vikten?
Svar
1
· Visningar
523
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Jag packar saker på jobbet och ska ha koll på antalet. Gör en "pinne" för varje och försöker vara noga hela tiden. Men idag blev det fel...
2
Svar
22
· Visningar
2 168
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Min hårbotten har blivit extremt torr och mjällig i kylan. Någon som har tips hur jag får bort det? Hur gör ni?
Svar
15
· Visningar
1 508
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Har ni någon tandläkare ni går hos som ni kan rekommendera? Bor i Västerås. Efter att min tandläkare slutat har jag inte hittat någon...
Svar
17
· Visningar
1 109
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Hej vet inte vad ska skriva detta men fick just ett besked som rör en vän som har en bror som har hjärntumörer och han har inte en hans...
Svar
7
· Visningar
1 011
Senast: annie_cool
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama