Ingen mens - que pasa?

Kan ha varit jag :) Jag visste att jag var gravid men testerna visade inget. Jag minns faktiskt inte om det visade positivt till slut eller om ultraljud gjordes ändå och visade ett friskt foster i vecka 16 :love: Hen fyller snart 27 så det är ett tag sedan :)
Nej, det var en annan - som jag tänkte låta bli att namnge eftersom hon inte är här regelbundet längre.
Så, det finns alltså åtminstone 2 bukefalister som testat positivt väldigt sent...

En gång hade jag mensuppehåll i ett halvår. Gick till gyn, inget konstigt där. Tog ytterliggare några månader innan den kom tillbaka.

Någon gång iblsnd brukar den hoppa över en cykel, eller vara lite sen. Allt normalt! :)

Händer mig rätt ofta att det blir sent. Har faktiskt slutat räkna när blödningarna ska komma, försöker känna i kroppen när det är på g i stället :p för mig dök det upp med en antiepileptika tror jag men det kom inte direkt när medicinen sattes in.

Så hörrni, kort uppdatering! Jag ska gå och ta cellprov i mars och kommer då att även bli checkad angående detta med mensen. Ringde gyn (inte min vanliga tyvärr) och de tyckte absolut att det skulle kollas upp.

Så avvaktar tills dess och så får jag se då vad de säger!

Så hörrni, kort uppdatering! Jag ska gå och ta cellprov i mars och kommer då att även bli checkad angående detta med mensen. Ringde gyn (inte min vanliga tyvärr) och de tyckte absolut att det skulle kollas upp.

Så avvaktar tills dess och så får jag se då vad de säger!
Skönt att kunna kolla när du ändå ska upp i gynstolen :up:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Har haft regelbunden mens så länge jag kan minnas, och aldrig någonsin haft någon typ av blödning mellan menstruationerna. Men så igår...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
41 038
Senast: chio
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva lite råd.. Och tycker att ämnet är lite för känsligt för att prata med bekanta osv. om.. Sedan några veckor tillbaka...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 718
Senast: Egonson_
·
Övr. Barn Ja, som trådrubriken lyder... Jag börjar bli fundersam över om det är något fel, eller om det är att anse som helt normalt. Bakgrund...
Svar
14
· Visningar
1 599
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama