F
Fruentimber
Jag googlar på typiskt dåligt sätt. Hittar alla skräckhistorier
Min sambo har förbjudit mina symtom-googlingar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag googlar på typiskt dåligt sätt. Hittar alla skräckhistorier
Haha! Min kan ju försökaMin sambo har förbjudit mina symtom-googlingar.
Nej, det var en annan - som jag tänkte låta bli att namnge eftersom hon inte är här regelbundet längre.Kan ha varit jag Jag visste att jag var gravid men testerna visade inget. Jag minns faktiskt inte om det visade positivt till slut eller om ultraljud gjordes ändå och visade ett friskt foster i vecka 16 Hen fyller snart 27 så det är ett tag sedan
Jag är alltid nära på att dö, framförallt i antingen blod- eller hjärncancer.Min sambo har förbjudit mina symtom-googlingar.
Skönt att kunna kolla när du ändå ska upp i gynstolenSå hörrni, kort uppdatering! Jag ska gå och ta cellprov i mars och kommer då att även bli checkad angående detta med mensen. Ringde gyn (inte min vanliga tyvärr) och de tyckte absolut att det skulle kollas upp.
Så avvaktar tills dess och så får jag se då vad de säger!
Ja, precis! Jag har gynfobi så för mig är det den bästa lösningen faktiskt.Skönt att kunna kolla när du ändå ska upp i gynstolen
Ja, jag håller också antal gynstolsbesök nere om jag kan. Ingen fobi här men kul är det ju inte..Ja, precis! Jag har gynfobi så för mig är det den bästa lösningen faktiskt.