Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag gick en HLR-utbildning för ett tag sedan och tänkte då att ”det här borde ju alla kunna egentligen”. Sedan har jag funderat vidare...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 794
Senast: YorkWann
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag måste bli bättre på att pusha mig utanför min comfort zone. Söka jobb jag vill ha, inte bara de jag med 100%...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Jag kände mig utvilad 1-2 timmar i går morse, efter 11 timmars sömn. Innan dess vete tusan när jag kände mig det senast. Men det kanske...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Jag var till läkaren förra veckan pga att det känns som om något är riktigt knasigt med kroppen. Jag är bl.a totalt orkeslös och går...
Svar
8
· Visningar
909
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Google är inte min vän. Ena dottern tog hål i öronen i helgen när hon var hos sin mamma och vi upptäckte nu att hon har tappat ena...
Svar
8
· Visningar
4 071
Kropp & Själ Jag är bossig, jag blir otålig när beslut drar ut på tiden och kan ofta om ingen annan verkar ta steget, ta beslut om så man kommer...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 017
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ I somras drabbades jag av tennisarmbåge. Fick smärtan av mitt dåvarande jobb, och jag visste inte att det var just detta så jag sökte...
2
Svar
22
· Visningar
2 522
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Min hårbotten är rena katastrofen just nu, kliar och flagar konstant och håret känns fett dagen efter tvätt. Vet inte vad som orsakat...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Modest
·
Kropp & Själ I onsdags förra veckan blev jag utskriven från psykiatrin efter att ha legat inne i sju veckor, innan dess låg jag inne till och från i...
2
Svar
34
· Visningar
3 392
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt på förhand om det blir ett luddigt och ogenomtänkt inlägg. Men hursomhelst vänder jag mig till er som har eller har haft...
Svar
16
· Visningar
1 440
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Ja nu drar det snart igång! Någon/några här som ska åka nåt lopp? Jag ska åka Tjejvasan och Vasaloppet! 😃⛷
Svar
13
· Visningar
1 134
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Och jag inser att jag börjar ungefär varje tråd med "jag vet inte riktigt", för det är nog...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 037
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Snart 40-år gammal har jag lyckats sluta bita på naglarna och kan nu visa fram mina händer 1. Hur målar man egentligen naglarna vad...
2
Svar
21
· Visningar
2 630
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ När jag var liten bröt jag armen som nu ca 28-29 år senare börjat ställa till mycket besvär med smärta och upphakningar (jag är 32 år)...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Jag har korsat 30-strecket, och har insett att jag faktiskt är vuxen nu. Jag tar examen till sommaren och kommer alltså snart att ge mig...
2
Svar
36
· Visningar
2 938
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Hjälp. Jag behöver bara få ur mig. Fast jag har pratat med mina närmaste anhöriga så rinner det bara över. Igår fick jag veta att en...
2
Svar
22
· Visningar
2 630
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Sedan ett par år har jag problem med naglar som skivar sig och jag får inte ordning på det. Har prövat några nagelstärkare som jag inte...
2
Svar
29
· Visningar
3 677
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag är inte deprimerad eller har annan känd psykisk ohälsa. Möjligt odiagnostiserad Adhd, men högfungerande. Jobbar heltid, har sambo...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 404
Senast: Rina
·
Kropp & Själ Jag har länge känt det som om jag är sned i kroppen. När jag tränade mycket lyckades jag nog ”kompensera” en del men styrketräningen har...
Svar
15
· Visningar
1 533
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Jag har under flera år haft problem med sur mage och för några år sedan ledde det till en inflammation i matstrupen. Mycket obehagligt...
Svar
12
· Visningar
1 681
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama