Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Går det eller blir håret förstört då? Hår som hår eller?
Saken är den att min hårkant på huvudet (ovanför pannan) inte är helt rak utan...
Kropp & Själ
Jag har världens torrhosta! Djup, skorrande och never ending.
Som gravid sover jag dåligt sen innan men nu typ ingenting. Det är alltså...
Kropp & Själ
Jag har typ aldrig haft svamp i underlivet tidigare, i alla fall inte på det här sättet. Någon gång har jag haft milda symtom någon dag...
Kropp & Själ
Jag var och klippte mig häromdagen och färgade. Jag brukar inte färga jag är för snål och för lat för att orka hålla efter utväxter. Hur...
Kropp & Själ
Några vänner tog initiativ till att träna och sen äta middag igår. Trodde det skulle bli lite ”fredagsmysträning” men nej, det var någon...
Kropp & Själ
I somras trampade jag rejält snett och drog av det yttre ledbandet i foten. Hoppade på kryckor i flera veckor och hade riktigt ont. När...
Kropp & Själ
Om allting vore annorlunda hade jag blivit sjuksköterska. Jag hade älskat att lära mig något så praktiskt och konkret, något så tydligt...
Kropp & Själ
Jag har fått ont i höften/på utsidan av höften. Det är okej när jag har vilat men kommer när jag rör mig. Och det blir värre när jag rör...
Kropp & Själ
Jag börjar bli irriterad på detta, jag får röda, knottriga utslag på ögonlocken och runt ögonen ned mot kindbenen. Kliar och svider och...
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.