Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Skulle vilja ha fina naglar. Smörjer varje dag, morgon och kväll. Milda tvålar vid handtvätt. Brukar ha målade naglar då de ser...
2
Svar
25
· Visningar
1 690
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Hej alla! Om några veckor (över påsk) åker jag, pappa och lillebror till Jönköping och det blir kanske nån/några måltider ute där eller...
Svar
15
· Visningar
1 354
Kropp & Själ Det är rätt mycket reklam för DNA-test nu där du procentuellt får reda på ditt ursprung från olika länder. I mina öron låter detta som...
2
Svar
26
· Visningar
3 329
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Hur gör ni när ni ska hitta en bra frisör? Tänker speciellt på er som inte går hos samma frisör gång efter gång, alternativt ska byta...
Svar
15
· Visningar
1 165
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag ska ställa till med överaskningsfest nästa lördag. Sambon ska luras bort ett par timmar så att jag kan förbereda mig. Jag kommer...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: aida
·
Kropp & Själ I åratal har jag kämpat för att få tandvård under narkos och för en vecka sedan var det äntligen dags. Svindyrt såklart, och väldigt...
Svar
11
· Visningar
5 829
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har upptäckt att jag är väldigt bra på att älta saker och ting, och att det här tar upp alldeles för mycket tid och energi. Det är...
2
Svar
34
· Visningar
4 477
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Vad gör man när en anhörig inte mår bra? Har en anhörig som är äldre (pensionär) och sjuk i cancer. Det ser dock relativt ”bra” ut och...
2
Svar
29
· Visningar
1 943
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Kan ni hjälpa mig med tips om läsning, kloka tankar eller något... Allt jag hittar hänvisar bara till att man ska använda AKK vid...
Svar
13
· Visningar
835
Senast: MiaMia
·
Svar
18
· Visningar
1 085
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 698
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Om det här fastnat en pytteliten vass bit av en karamell i svalget , som inte försvinner med knäckebröd banan osv, visst sjutton borde...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ En släkting till mig har fått diagnosen parkinson. Kvinna 65 år. ”Hjärnröntgen” (mins inte vad de hette) visade nedsatt...
Svar
6
· Visningar
410
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Ibland känns det som om att jag ska svimma, det svartnar för ögonen pch jag blir yr. En gång har jag svimmat på riktigt men resten av...
Svar
16
· Visningar
2 089
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Har haft problem med en tand ett tag och var idag på mitt andra tandläkarbesök för eländet. Det konstaterades att roten som borde...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 100
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Har på senare år fått väldigt torrt hår, men är fet i hårbotten. Ingen kul blandning. Testat Goldwell nånting och GK nånting, håret...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 190
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Är det någon bukefalist som har nämnda diagnos? Jag har funderat lite på om det kan vara svaret på mina besvär, har googlat lite och...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 750
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag var på mödravårdscentralen idag för att skaffa ppiller, men har en del frågor jag inte fick svar på som säkert buke kan svara på :)...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 366
Kropp & Själ Hej igen! Undrar om någon har erfarenhet av räddningsdroppar ( alt. Räddningspiller utan alkollösning) vid bilkörning? Efter varit...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: kakan89
·
Kropp & Själ Jag kör en mild form av LCHF i ett led att vara mer hälsosam. Jag vill även försöka dra ner på mitt köttätande. Vad ska jag äta...
Svar
16
· Visningar
1 197
Senast: Carand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama