Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Så vansinnigt irriterande o oansvarigt för såväl barnen som oss skattebetalare...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 069
Kropp & Själ Förstår att hostmedicinen bör förvaras i glasflaskan den kommer i av hållbarhetsskäl osv, men kan man hälla över en mindre ranson i en...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 884
Senast: majola
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av tremors? Jag har darrig vänsterhand som långsamt uppkommit och ökat under några år. Nu har det blivit...
Svar
8
· Visningar
1 848
Senast: raggsock
·
Kropp & Själ Som kvinna/ tjej är det inte så kul att ha hårväxt även i ansiktet, hur gör ni för att få bort den? Så undrar jag främst över hår på...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 517
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Måste gå till ICA o köpa mig en dosa, idag eller i morgon. Vad kostar en dosa portionsförpackat snus? Tips på sorter? Vill inte ha en...
2
Svar
39
· Visningar
2 409
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Min hjärna är kaputt. Jag har jättesvårt att koncentrera mig längre stunder, och när jag väl lyckas blir jag snabbt trött och utmattad...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: macbeth
·
Kropp & Själ Någon som vet vad detta är/vad detta är till för? Förstår ingenting.
Svar
16
· Visningar
958
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag har problem med mitt hår. Det ända schampot som har fungerat (burts bees) har slutat att tillverkas och jag hittar inget likvärdigt...
2
Svar
25
· Visningar
2 362
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Har blivit ordinerad tre Cytotectabletter vaginalt i samband med spiralinsättning. De ska sättas in 10 timmar innan spiralinsättningen...
Svar
15
· Visningar
5 783
Senast: Calyptra
·
Kropp & Själ För ett tag sedan gick jag till en optiker då jag tyckte att jag behövde anstränga ögonen såpass att de kändes trötta. Jag tänkte väl...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 031
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har problem med ryggen sedan länge och bestämde mig för att testa BoT ryggbälte. Köpte för 2 dagar sedan och är nu inne på min tredje...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: mollyphlox
·
Kropp & Själ Spännande ämne eller hur? Men vilket toalettpapper torkar bäst? Är Leni ett bra märke? Klubben har börjat sälja det och jag funderar på...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 907
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Mitt ätstörningsmonster har tagit olika former genom livet, det känns lite som ett lotteri varje skov vilket håll det ”slår åt”. Det...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: hier
·
Kropp & Själ Har fått för mig att börja springa nu till våren och undrar enkelt var jag hittar snygga träningskläder? Har kollar asos, Zalando och...
2
Svar
27
· Visningar
2 336
Senast: MM
·
Kropp & Själ Lite spin off på morgon-tråden. Har du koll på tid? Vet du när säg 30 minuter gått, vet du vad klockan är utan att titta? Vaknar du i...
2
Svar
36
· Visningar
2 384
Senast: Enya
·
Kropp & Själ För ca två veckor sedan slog jag mig rejält i ansiktet. Blåtira med svullnad, men svullnaden har gått ner något. Mer oroande (för mig)...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 298
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag har under vintern och våren befunnit mig i en djup depression så har legat några månader på sjukhus för detta. Mediciner har inte...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ *spinoff* Ni som INTE är tatuerade - om ni skulle göra en tatuering, en som verkligen symboliserar något som är kärt/viktigt för er...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
15 353
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Akuttid inom 24 h = 23,5 h... Men snart dags. Det svartnar för ögonen av smärta, jag känner mig helt snurrig och mår ganska illa. Ätit...
2
Svar
29
· Visningar
11 085
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Sedan ungefär ett halvår tillbaka har min mens blivit mer besvärlig med mer smärta och att det är mer utdraget. Under många år har jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 696
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar