Mildaste schampot?

Schampo nr 1 (kokos) är godkänd i alla fall - enligt kvinna jag talade med. Jag har inte dubbelkollat innehållsförteckningen dock utan tog henne på orden.
Aha, tack! Det var nog 2 jag tittade på. Innehållsförteckning fanns men jag vet aldrig vilka ämnen det är som inte får finnas. :meh:

Aha, tack! Det var nog 2 jag tittade på. Innehållsförteckning fanns men jag vet aldrig vilka ämnen det är som inte får finnas. :meh:

Amen det är ju ett jäkla jobb att sitta och kontrollera innehållet, dessutom kan i princip samma ämne heta olika saker. Jag är för lat för det. Vill gärna ha en kompetent människa som kollar och godkänner åt mig. :idea:

Amen det är ju ett jäkla jobb att sitta och kontrollera innehållet, dessutom kan i princip samma ämne heta olika saker. Jag är för lat för det. Vill gärna ha en kompetent människa som kollar och godkänner åt mig. :idea:
Exakt! Ämnena kan ju heta lite vad som helst.

Jag tänkte att du var den där kompetenta människan som visste :angel:

Rahua schampoo och balsam är BM godkända och är milda. Jag använder endast balsamet ännu, har köpt och ska prova schampoot också innan jag färgar nästa gång. Kör vanliga balsamet, volym blev torrt, har köpt nya återfuktande för att testa.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och...
Svar
13
· Visningar
189
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
779
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
512
Senast: Jahopp
·
Kropp & Själ Kortfattat: Har någon koll på vad det finns för "sulfatfria" duschkrämer / schampon? Har misslyckats totalt när jag försöker söka...
Svar
10
· Visningar
1 412
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Halvautomatiska vapen?

Hund, Katt, Andra Djur