Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag glömde. Enhörningspappret luktade (starkt) av spunnet socker när det köptes...En gång råkade jag av misstag köpa toapapper med Bratapfel-doft. Det luktade jättestarkt på hela toaletten, man fick ta ut en rulle i taget ur påsen och sedan försluta den ordentligt!
Normalt sett köper jag återvunnet papper i tre lager. På Aldi.
Jag har svårt att se att toapapper med lukt kan vara något positivt...En gång råkade jag av misstag köpa toapapper med Bratapfel-doft. Det luktade jättestarkt på hela toaletten, man fick ta ut en rulle i taget ur påsen och sedan försluta den ordentligt!
Normalt sett köper jag återvunnet papper i tre lager. På Aldi.
Jag har svårt att se att toapapper med lukt kan vara något positivt...
Ja, det var ju inte så att jag köpte det igen... Det var väl en bild på ett äpple på förpackningen men vem kunde räkna med den doften liksom.Jag har svårt att se att toapapper med lukt kan vara något positivt...
Eller de parfymerade bindornaOm det luktar svagt av kokosnöt kan det vara underbart!
Inte alls att jämföra med pafrymerade hunbajspåsar, till exempel.
Eller de parfymerade bindorna
Eller de parfymerade bindorna
Jag vet inte om de finns kvar nu.... Men fanns för några år sedan.Jag var glad och nöjd innan jag var medveten om att det existerade parfymerade bindor. Tacksåmycket!
Skämt åsido är det ju ruskigt sorgligt att det finns människor som känner att de behöver sådana produkter.
Jodå. Jag har råkat köpa ett paketJag vet inte om de finns kvar nu.... Men fanns för några år sedan.
Det är nog det värsta! De är så dåligt märkta att det är så lätt att köpa fel!Jodå. Jag har råkat köpa ett paket
Always fick byta tillbaka, misstänker att försäljningen skönt snabbare än en sten. Jag undrar hur många kunder de förlorade för gott, sådana som hittat andra märken alternativ.Jag vet inte om de finns kvar nu.... Men fanns för några år sedan.
Jag vet inte om de finns kvar nu.... Men fanns för några år sedan.
Är det här ngt internationellt fenomen? Toapapper med doft?Ja, det var ju inte så att jag köpte det igen... Det var väl en bild på ett äpple på förpackningen men vem kunde räkna med den doften liksom.
Nej, men jag gjorde det nu. Extra nämns inte där, menar du det att det inte är bra med återvunnet papper?Läste du undersökningen som @sjoberga länkade till?
Jag menade att återvunnet inte betyder att det är miljövänligt.Nej, men jag gjorde det nu. Extra nämns inte där, menar du det att det inte är bra med återvunnet papper?
Man kan ju hoppas...Är det här ngt internationellt fenomen? Toapapper med doft?
Aldrig stött på i sverige
Patfymerade trosskydd finns här också men just toapapper har jag aldrig settMan kan ju hoppas...
Fun fact: De verkar gilla saker med lukt här. De säljer bara Always-bindor med parfym också (har åtminstone inte sett att båda sorterna skulle finnas). Har köpt då och då och det är hemskt (men jag gillar passformen)...