Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I natt upplevde jag något för första gången i hela mitt snart 33-åriga liv, och efter lite googling så verkar det som ett...
Svar
14
· Visningar
1 886
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Kropp & Själ Vad är det för något egentligen? Fungerar det verkligen? Hur fungerar det i så fall? Låter otroligt tycker jag, dricka (antar jag att...
Svar
6
· Visningar
686
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Ge mig era absolut bästa tips mot panikångest! Både hur man förebygger en attack, om det går, och hur man kommer ur det på bästa sätt...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Ja det finns några liknande trådar men alla är flera år gamla så istället för att skriva i dem startar jag därför en ny. Har haft ont...
Svar
16
· Visningar
1 294
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har ägnat två kvällar till att läsa om och titta på bilder på en kvinnomisshandlare. Jag tittar, tittar och tittar kan liksom inte...
19 20 21
Svar
418
· Visningar
28 151
Senast: Rina
·
Kropp & Själ Vad använder ni för läppbalsam/cerat/lip tint etc. med solskydd? Nu när solen börjat kika fram är jag på jakt efter en läpprodukt med...
Svar
12
· Visningar
753
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag mår inte bra. Någonting är fel. Jag har kontaktat läkare och fått en tid om ca två veckor. Är rädd att bli avfärdad som lat, bekväm...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 820
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
15 909
Senast: Bri
·
Kropp & Själ Nu ska jag kanske äntligen få veta något jag undrat över länge! Jag har en grav hörselskada sen typ födseln och sen så länge jag kan...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 568
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag har i perioder haft återkommande ryggskott och vet att det hänger ihop med en svag muskulatur i ländryggen och att det bästa är att...
2
Svar
21
· Visningar
1 768
Senast: Positron
·
Kropp & Själ Jag är the queen of procrastination. Ett av mina mest enerverande personlighetsdrag och ändå så svårt att ta itu med. Vad har ni för...
2
Svar
24
· Visningar
1 286
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Jag har undrat lite över mitt problem med detta 🤔 Jag har alltid avskytt att behöva klippa mina tånaglar och så får jag så lätt...
2
Svar
24
· Visningar
2 702
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag dricker en energidryck om dagen och har gjort det i många år. Jag har slutat två gånger men varit dum nog att börja om. Jag vet att...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 492
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Alltså, i fall då tex barn inte lär sig prata...
14 15 16
Svar
302
· Visningar
20 451
Kropp & Själ Jag blir snart galen. Det piper och gnisslar - hela tiden. Jag försöker avleda mig själv genom att ha andra ljudkällor på, på lägre...
2
Svar
34
· Visningar
3 345
Senast: honung
·
Kropp & Själ I november startade jag upp min terapi för min komplexa ptsd. Vad jag förstått kan denna terapin pågå under flera år. Jag har gått på...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ I måndags drog jag en redig vurpa på en isfläck som var dold av ett fint lager nysnö. Landade typ platt på rygg i nedförsbacke. Smärtan...
Svar
19
· Visningar
6 427
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Jag provar allt snart. Jag får väldigt lätt kramper. Speciellt vader/fötter vilket gör ruggigt jäkla ont. Häromdagen började händerna...
2
Svar
24
· Visningar
2 147
Kropp & Själ Kan man få ”urinvägsinfektion light”? Jag vaknade 05 imorse av att det gjorde ONT (i vad vet jag inte, blåsan? Snippan? Däromkring iaf)...
2
Svar
26
· Visningar
2 868
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar