Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag mår inte bra. Någonting är fel. Jag har kontaktat läkare och fått en tid om ca två veckor. Är rädd att bli avfärdad som lat, bekväm...
Kropp & Själ
Jag har i perioder haft återkommande ryggskott och vet att det hänger ihop med en svag muskulatur i ländryggen och att det bästa är att...
Kropp & Själ
Jag dricker en energidryck om dagen och har gjort det i många år. Jag har slutat två gånger men varit dum nog att börja om.
Jag vet att...
Kropp & Själ
En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd.
Alltså, i fall då tex barn inte lär sig prata...
Kropp & Själ
I måndags drog jag en redig vurpa på en isfläck som var dold av ett fint lager nysnö. Landade typ platt på rygg i nedförsbacke. Smärtan...
Kropp & Själ
Kan man få ”urinvägsinfektion light”? Jag vaknade 05 imorse av att det gjorde ONT (i vad vet jag inte, blåsan? Snippan? Däromkring iaf)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.