Krampande muskler?
Finsk djupmassage hjälpte min rygg att glömma bort det muskelminne som envisades med att tro att 'krampa' var normaltillståndet.

https://www.bukefalos.se/threads/det-haer-med-alternativbehandling.1435876/post-18060855
Just i detta skedet känns det väldigt läskigt att låta någon försöka göra något med muskulaturen. Den krampar ju i något slags försvar, typ som att den försöker skydda det området som det är fel på.
Men när det börjar gå åt det bättre hållet igen kan det absolut vara ett bra alternativ!

Jag blir hjälpt av kyla, så jag har en sån där gelégrej i frysen att ta fram vid behov.
Jag har även haft en suverän kiropraktor men det är ju svårare att rekommendera. Jag gick till en annan en gång och han gjorde det bara värre.
Jag har faktiskt inte ens tänkt tanken på att kyla men det ska jag prova!

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 403
Senast: Karminnie
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 386
Senast: snajl
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 843
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar