Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Är det någon som har erfarenhet? Har bokat tid för det och kråksparkar, men är lite rädd att det ger hängiga ögon (och då får det hellre...
Kropp & Själ
Börjar med en disclaimer, den rationella sidan av mig vet bättre. Jag har läst på fass, jag har talat med läkare och jag vet att risken...
Kropp & Själ
Jag tycker det är sååå jobbigt att jag svettas i ansiktet!
Inte bara vid träning eller ansträngning utan vid minsta värme eller bara när...
Kropp & Själ
Har snart inget förtroende för distriktsläkare. Vad kan dem? Vad hinner dem?
Jag anser att det bemötandet jag fått har onödigt gjort mig...
Kropp & Själ
Ja, hormoner, eller något sådant (jag kan ju fråga vårdpersonal men skickar ut frågan här ändå).
Jag är en rätt ängslig person, har och...
Kropp & Själ
Jag bor helst i mjukisbyxor konstant, men nu när de par jag har börjar sjunga på sista versen så funderar jag på att prova något nytt -...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.