Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Hoppas du får komma in innan sommaren! De...
11 12 13
Svar
250
· Visningar
13 309
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag står i valet och kvalet över att anmäla mig som äggdonator. Anledningen till detta är dels att jag trillade över en annons på...
2
Svar
25
· Visningar
2 720
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Hej! Jag behöver hjälp med mitt ena barns hy. Hen har egentligen inte akne, men mycket pormaskar, speciellt på kinderna precis...
2
Svar
30
· Visningar
2 977
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag fick just en sådan hälsning. Hur tänkte de där?? Jag är ingen mamma men är som tur ok med det. Idag känns det ändå lite tungt då...
Svar
17
· Visningar
1 262
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet? Har bokat tid för det och kråksparkar, men är lite rädd att det ger hängiga ögon (och då får det hellre...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 424
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Sitter på sängkanten med oro i kroppen och skulle behöva lite moraliskt stöd. Har under kvällen ringt polisen pga grannarnas bråk - de...
Svar
18
· Visningar
1 732
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag är på jakt efter ett aktivitetsarmband men känner att jag gått vilse i djungeln och behöver hjälp. Jag vill ha ett armband som...
2
Svar
20
· Visningar
3 123
Senast: sthu
·
Kropp & Själ De senaste veckorna har min migrän ändrat karaktär. När jag äter får jag ont i huvet, blir illamående, kräkfärdig och vill bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 805
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Hej behöver tips och råd som jag framföra till en som jag hjälper med att sluta röka.jag håller på med att hjälpa en som håller på att...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: A_NN_A
·
R
Kropp & Själ Ja. Hur hanterar ni misslyckanden? Det kan vara vad som helst - relaterat till hästen eller studier eller jobb eller någon hobby. Hur...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
6 075
Senast: Miran
·
Kropp & Själ Börjar med en disclaimer, den rationella sidan av mig vet bättre. Jag har läst på fass, jag har talat med läkare och jag vet att risken...
Svar
15
· Visningar
1 848
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Tycker vi behöver en pollentråd. En tråd där vi kan gnälla av oss, sympatisera och dela med oss av tips och råd förstås! Själv är min...
Svar
11
· Visningar
775
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag tycker det är sååå jobbigt att jag svettas i ansiktet! Inte bara vid träning eller ansträngning utan vid minsta värme eller bara när...
Svar
11
· Visningar
3 923
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Har ni några roliga sådana? Själv tycker jag att det är läskigt att stoppa in fingrar i vispen och stavmixern, fast sladden är...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
11 613
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Har snart inget förtroende för distriktsläkare. Vad kan dem? Vad hinner dem? Jag anser att det bemötandet jag fått har onödigt gjort mig...
Svar
1
· Visningar
450
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Jag har fått ett ”beslut om SGI” från försäkringskassan. Betyder det att de godtagit min ansökan och att jag kommer få sjukpenning...
2
Svar
33
· Visningar
3 206
Kropp & Själ Har du haft en depression och kommit ur den? Jag skulle vilja höra om andras erfarenheter där det funnits en depression men där man...
15 16 17
Svar
327
· Visningar
24 741
Senast: macbeth
·
Kropp & Själ Jag har fått eksem i hårbotten. Det kliar så jag knappt kan koncentrera mig på något annat. Förr har jag kunnat dämpa det med Selsun...
Svar
7
· Visningar
1 320
Kropp & Själ Ja, hormoner, eller något sådant (jag kan ju fråga vårdpersonal men skickar ut frågan här ändå). Jag är en rätt ängslig person, har och...
Svar
15
· Visningar
1 253
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag bor helst i mjukisbyxor konstant, men nu när de par jag har börjar sjunga på sista versen så funderar jag på att prova något nytt -...
Svar
17
· Visningar
1 465
Senast: pollex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama