Sv: Små harmlösa vardagsfobier
*kl*
Jag har väldigt svårt för hål Rensa avlopp och ventilationshål i väggar är skitjobbigt!
*kl*
Jag har väldigt svårt för hål Rensa avlopp och ventilationshål i väggar är skitjobbigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skulle dö av att bo med mig. Mina leder knakar konstant. Har svårt att tex smyga då det knakar i nästan varje steg. Knakar i nacken kota för kota dagligen... Tillomed käken knakar när jag äter
Statisk elektricitet. Jag fasar för att röra bilen, vattenkranar, etc på vintern. Rädslan för att få en stöt är värre än själva stöten. Jag kan stå och tveka länge innan jag rör sådant som det är stor risk att jag ska få en stöt av.
*KL*
Mina fobier är spindlar. älglössen och alla andra äckliga insekter.
har lite svårt och stoppa in händerna i okända hål med. Usch tänk om det är nån spindel där inne.
Vilken rolig syn jag fick nu, ryttaren som skrikande flyger av hästen och kutar åt andra hållet medan hästen står kvar och undrar vad fan som hände
Jag mötte fem älgar på en äng när jag var ute och red. Jag och min kompis var mer nervösa än hästarna som mest tyckte att det var skoj med något nytt. Älgar ska man inte bråka med.. Dom är stora, dom har horn och dom är snabba som attan X3