Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
En närstående till mig har fått INPH. H*n var i veckan in och tappade ur ryggmärgsvätska, men resultatet av det var marginellt. H*n går...
Kropp & Själ
Jag och barnen ska vaccinera oss mot TBE på lördag och äldsta barnet behöver bedövningsplåster. Jag är vaccinerad sedan tidigare och jag...
Kropp & Själ
Är det någon som har donerat hår? Hur funkar det? Finns det olika typer av donationer? Är det något särskilt att tänka på? Det jag läst...
Kropp & Själ
Inspirerad av tråden om att hantera misslyckanden undrar jag vad ni annars tycker är svårt att hantera? Det kom ju upp en massa bra tips...
Kropp & Själ
Får jag ett sår, blir det en skorpa, så långt är allt normalt. Men den där skorpan hamnar alltid på en bula. Hade ett sår på armen, helt...
Kropp & Själ
Blev inget anonymt nick! Känner mig helt dränerad på ork. Har sovit bort hela lördagen på en hel del ångestdämpande. Hade planer, vädret...
Kropp & Själ
Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Kropp & Själ
Någon som gjort lashlift? Nöjd? Inte nöjd? Värt/ovärt? Kostar ca 700 där jag tänkte gå, är väl ett rätt normalt pris? Är hos en tjej som...
Hundavel & Ras Frallor och mopsar har väl också stora problem med deformerad ryggrad (fjärilskotor) vilket rimligtvis också påverkar deras användande...
Hästmänniskan Har ni någon gång varit med om att ett försäkringsbolag strulat när köpare ska ta över försäkringen? Har lämnat fullmakt men när köpare...
Ekonomi & Juridik Ja jag förstår säljarna också, jag själv skulle nog tagit tillbaka men alla väljer själva. Jag hoppas bara att vi hittar en lösning nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.