Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ En närstående till mig har fått INPH. H*n var i veckan in och tappade ur ryggmärgsvätska, men resultatet av det var marginellt. H*n går...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har funderat på att överge simhallen under sommarmånaderna och simma utomhus istället nu när jag faktiskt bor vid en sjö. Men för...
Svar
10
· Visningar
1 164
Kropp & Själ Försöker hitta info, men verkar blind. Fungerar det befintliga TBE-vaccinet vi har i Sverige på de nya fästingarnas TBE-virus?
Svar
2
· Visningar
653
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Kropp & Själ Vad tycker ni ? Är det snyggt eller fult med tights på killar. Tänkte att det måste va skönt att springa i såna. Så har beställt. Men...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
18 296
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag och barnen ska vaccinera oss mot TBE på lördag och äldsta barnet behöver bedövningsplåster. Jag är vaccinerad sedan tidigare och jag...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: pollex
·
Kropp & Själ Jag börjar bli galen på mitt hår, klippte av det för en tid sedan då det var riktigt slitet. Tänkte att håret skulle kunna få en...
2
Svar
35
· Visningar
3 332
Kropp & Själ Jag hörde just en reklam för videosamtal med psykolog Vad tror om det? Någon som provat? För mig känns det totalt främmande och jag är...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Har fått remiss till öron näsa hals men tänkte höra om fler varit med om samma och vad man gjorde åt det.. Jag har sjukt ofta ont i...
Svar
3
· Visningar
586
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Jag har precis köpt nya joggingskor och är sjukt sugen på att börja jogga igen. Inte bara för att det är roligt, utan oxå för att jag...
Svar
5
· Visningar
482
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Fick idag höra att om en person tagit livet av sig, med för lite kläder på/lättklädd och med handskar på sig, att det är för att...
2
Svar
23
· Visningar
3 055
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Är det någon som har donerat hår? Hur funkar det? Finns det olika typer av donationer? Är det något särskilt att tänka på? Det jag läst...
Svar
10
· Visningar
1 698
Kropp & Själ När jag tröttnat på spellistorna och Storytel inte har mycket fräscht att komma med så har jag lyssnat på en hel del podcast på slutet...
Svar
19
· Visningar
1 284
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att hantera misslyckanden undrar jag vad ni annars tycker är svårt att hantera? Det kom ju upp en massa bra tips...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 819
Senast: nyponros
·
P
Kropp & Själ Jag fyller 49 i sommar, antar att jag är i närheten av klimakteriet fast jag inte har märkt något konkret förutom att mensen är lite...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Får jag ett sår, blir det en skorpa, så långt är allt normalt. Men den där skorpan hamnar alltid på en bula. Hade ett sår på armen, helt...
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Skitdum fråga och kan säkert googla men är det någon risk att utöva lättare ansträngande saker som lätt ridpass/måla sköta stall städa...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag är lite smått beroende av dessa! Jobbar i dom, motionerar i dom, lever i dom. :p Skulle behöva utöka garderoben med ett par, tre...
Svar
13
· Visningar
1 153
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Blev inget anonymt nick! Känner mig helt dränerad på ork. Har sovit bort hela lördagen på en hel del ångestdämpande. Hade planer, vädret...
Svar
15
· Visningar
1 318
Senast: Rina
·
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 190
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Någon som gjort lashlift? Nöjd? Inte nöjd? Värt/ovärt? Kostar ca 700 där jag tänkte gå, är väl ett rätt normalt pris? Är hos en tjej som...
Svar
6
· Visningar
1 462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka