Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur får man en anhörig som de senaste åren (ca fem) inte riktigt fullt ut klarat av att ta hand om sig själv att förstå behovet av hjälp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
13 904
Kropp & Själ Är det någon mer som lider/lidit av nattsvettningar? För mig började det med att jag åt antidepressiva. Men det har inte upphört...
Svar
13
· Visningar
1 451
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Nån som är bra på medicin här? Jag funderar på att fråga om jag kan få ut Mysimba. Men ett av de verksamma ämnena är bupropion, vilket...
2
Svar
35
· Visningar
5 063
Senast: Ciccio
·
Kropp & Själ Har fotsvamp och köpte lamisil engångsdos. Har hört mycket bra om den. Tyckte det blev lite bättre i början och det stod att det kunde...
Svar
8
· Visningar
1 487
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Mina jävla smacklökar har vuxit på sig :mad: Helt plötsligt tycker jag inte omsöta cider drycker eller mjölkchoklad längre. Utövet det...
Svar
11
· Visningar
1 846
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Min mamma hade borelia för några månader sedan. Åt pencillin men är trött och haf muskelvärk. Tyckte hon skulle gå till läkaren men hon...
Svar
1
· Visningar
399
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hej. Jag har slutat tvärt med cymbalta 60 mg. Min läkare så att det är inga problem alls men läser överallt att man försiktigt ska...
Svar
4
· Visningar
2 978
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Hej jag behöver hjälp! Jag har börjat träna min ponny mer intensivt genom att vi går ut och joggar. Men jag har ett stort problem. Jag...
Svar
16
· Visningar
1 352
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Vad betyder...... Sf. Cyl. Ax Add. Pr. B Vad står det för när man gjort synundersökning?
Svar
1
· Visningar
349
Senast: Cha9
·
Kropp & Själ Jag skelade kraftigt när jag var liten och hade lapp för ögat mellan två och sex års ålder. Skelningen blev tillräckligt bra för att...
2
Svar
28
· Visningar
4 345
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Av ren och plötslig nyfikenhet: Om man ringer till Sjukvårdsrådgivningen på 1177 - journalförs de samtalen? Jag antar att de...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 189
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag drabbas tydligen av alla tänkbara insektsbett. Lagom kul att visa upp mina nakna ben nu med alla sönderkliade bett. Det ser illa ut...
Svar
15
· Visningar
1 442
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Någon som gjort en bröstförminskning och vill dela med sig av erfarenheter? Blev det bra? jobbig läkning? privat eller allmänna...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: honung
·
Kropp & Själ Får inga bra svar av vården så tänkte kolla här om någon är i samma sits som jag. Jag har plötsligt fått allergiska reaktioner mot...
Svar
11
· Visningar
1 363
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Min sambo har artros och förmodligen meniskskada i ena knät. Han har fått tid för operation, men det kommer förstås att dröja ett tag...
Svar
10
· Visningar
893
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Min mamma har haft typ 2 i många år så det var ju ingen överraskning att jag skulle drabbas. Ok. Jag har absolut inte varit noga med...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 207
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Inser att jag har svårt för att komma ner i återhämtande viloläge i vaket tillstånd. Har egentligen både tid och möjligheter att...
Svar
5
· Visningar
874
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Dagens fundering 😀 De flesta som hanterat häst har väl fått sig en kyss av elstaketet. Även jag men det är flera år sen sist, tills...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Snubbelfot
·
R
Kropp & Själ Ska man ta bort den där lilla pytteloggan som sitter på glaset på solglasögonen eller ska man lämna den kvar? Verkar bökigt att ta bort...
2
Svar
29
· Visningar
5 119
Senast: Badger
·
  • Låst
Kropp & Själ Ny tråd! Tjoho! :banana: I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och power walks till löpning och...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
95 860
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info