Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag gillar att läsa men har tyvärr blivit väldigt kräsen på senare år. Nu står jag nästan alltid framför böckerna i affären och känner...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 170
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har haft kopparspiral i cirka åtta år. Med den första var jag extremt regelbunden, blödde mycket och länge. Det var rätt jobbigt men...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Behöver skriva av mig lite.. Är inlagd på psyk sedan sju veckor tillbaka. Är inte första gången utan sjunde gången sedan november. Är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
22 752
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ ...och det ser verkligen hemskt ut :( En mörk "rand" precis ovanför överläppen, det är alltså inte hår och det är inte "kladd" som går...
2
Svar
22
· Visningar
4 686
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Någon som åkt med Inlandsbanan? :) Jag har länge velat åka den och nu ser det ut att kunna bli av...! Jag/vi vill åka antingen hela...
Svar
7
· Visningar
1 100
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid haft problem med bakteriell vaginos, och jag vet inte hur jag ska bli av med det. Förra våren behandlades...
Svar
13
· Visningar
9 267
Senast: honung
·
Kropp & Själ Idag släpps Åsa Erlandssons dokumentär om fallet med bäbisen som kastades ner i en kraftverksdamm. En sån otrolig stark berättelse...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 836
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Nu ska jag inte ropa hej än, men det verkar än så länge lovande! Efter att hormonerna har återgått till det normala efter yngsta...
Svar
9
· Visningar
2 967
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Linsen på högra ögat har sugit fast så in i den. Jag får inte ut den! Ögat börjar bli grymt irriterat. Jag har försökt skölja ut den...
Svar
16
· Visningar
3 536
Kropp & Själ Jag har haft det rätt tufft på senaste tiden. Nyligen föreslog min partner att jag kanske skulle ta lite time off från allt som är...
Svar
19
· Visningar
2 217
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Hej! Någon här sommar tyngdtäcke? Har tänkt svänga om en butik i morgon och köpa ett då dom har kampanj men jag velar mellan att köpa 5...
Svar
12
· Visningar
2 987
Kropp & Själ Hej, Jag har naglar som lätt går sönder även om jag försöker ta väl hand om dem. Blev tipsad om trind nail repair som tydligen ska vara...
Svar
4
· Visningar
1 625
Kropp & Själ Jag slog ut en framtand för 2 år sedan, och fick en högst tillfällig sak på plats "jag garanterar inte ens att den håller en dag" sa...
Svar
12
· Visningar
1 806
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag har i många år haft fotsvamp, men inte brytt mig så mycket. Det stör inte mer än utseendemässigt. Har testat behandla och det...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
14 974
Senast: Blå
·
Kropp & Själ Kortfattat: Har någon koll på vad det finns för "sulfatfria" duschkrämer / schampon? Har misslyckats totalt när jag försöker söka...
Svar
10
· Visningar
1 409
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag har aldrig varit på någon stor konsert...men är bra sugen nu! Men, jag undrar, ni vana, vart vill man helst sitta (vill inte stå)...
Svar
8
· Visningar
1 024
Kropp & Själ Ni som har en kraftig dialekt och kan växla till rikssvenska vid behov. Är det som att byta språk helt eller känns det som en version av...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 958
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Är det någon här som har pilgrimsvandrat? Vart och hur länge? Uppnådde ni det ni ville med att göra det? Jag har just läst en bok där...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 987
Kropp & Själ Den korta versionen: Jag har inte tagit gynekologiskt cellprov på 8 år och har nu drabbats av dödsångest. Den längre versionen: Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 656
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Hej bullen... Typ! Orkar inte skapa ett mer anonymt användarkonto men om ni känner mig IRL så vill jag inte prata om det här live osv...
Svar
2
· Visningar
1 465
Senast: Whirlie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama