Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vilka är era bästa tips för att få kroppen att slappna av? Jag känner till och från en otrolig spänning och stress i kroppen. Det gör...
Svar
4
· Visningar
724
Senast: Monkie
·
Kropp & Själ Nu börjar semestrarna ta slut och jag fasar mig för att behöva möta mina arbetskamrater igen. Sedan början av juni har mitt liv varit...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 239
Senast: Aviello
·
  • Låst
Kropp & Själ Dagens middag: Surdegsbaguette, rökta räkor och kalixlöjrom :d👌 Edit: Jag tror jag fick numreringen rätt, annars får en moderator ändra :)
Svar
1
· Visningar
353
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag avslutar min semester med lunginflammation, högst troligt orsakad av mykoplasmabakterie. Var sjuk med feber och hosta i tio dagar...
2
Svar
35
· Visningar
3 384
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Har känt mig yr, trött och tappat hår en tid. Var iväg och tog prover vilka visade en järnbrist. Läkare föreslog att se över kosten...
Svar
18
· Visningar
1 717
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Är jag den enda som verkligen avskyr att klippa mig? Jag sitter just nu med min vanliga "Efter klippningsågren". Jag ogillar hela...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 569
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av det? Kan vara personlig eller någon släkting eller vän som gjort en sådan operation, och som vill...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
14 469
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Inspirerad av en annan tråd men vill inte kapa. Det är ju så lätt, i alla fall för mig, att se det dåliga, fula och jobbiga och...
Svar
18
· Visningar
1 231
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Ska få gas i bukhåkan, själva operationen är på äggledarna. Tror ni man kan åka till Liseberg och åka karuseller efter fyra dagar...
Svar
17
· Visningar
1 960
Senast: Cattis_E
·
P
Kropp & Själ Jag har börjat färga min gråa lugg och mina gråa tinningar blå, och är supernöjd! Men, jag hittar ingen bra toning, någon som vet om det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 305
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Ja nu går det bara utför tydligen! 🤣 Stel som ett kylskåp och gråa hårstrån som 33-åring... Gissar (hoppas?) att det finns fler här...
2
Svar
36
· Visningar
3 031
Senast: Exile
·
Kropp & Själ Jag vill hitta någon ny roliga träningsform. Jag gillar att röra mig till musik så kanske någon variant av dans? Dock kan jag inte gå på...
2
Svar
22
· Visningar
1 858
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Hej Har gått å brutit benet och har så galet tråkigt såhär mitt i sommaren. Har semester/är sjukskriven och dagarna bara försvinner...
Svar
8
· Visningar
1 249
Senast: Soapbubble
·
P
Kropp & Själ Hej! Är det någon här som fått behandling med denna medicin utan att vara schizofren eller vara bipolär? (Vilket jag skulle kunna vara...
Svar
7
· Visningar
1 571
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Jag tror vi har någon/några här som pratar/förstår norska? Jag hade behövt lite hjälp. Dessa lopp, är de öppna för alla? Och är det för...
Svar
3
· Visningar
550
Kropp & Själ Lång historia kort... En liten vridrörelse i knäet, så knakade det till på insidan och gjorde ont. (svullnad och smärta finns) Efter...
2
Svar
21
· Visningar
2 740
Senast: Solis
·
Kropp & Själ Jag har tagit Zopiklon (Imovane) 7,5 mg mot sömnsvårigheter i princip dagligen, i över ett års tid. Det har fungerat hyfsat även om jag...
2
Svar
37
· Visningar
12 088
Senast: Cattis_E
·
Svar
2 008
· Visningar
99 420
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ ja vad tänker du glädje är? när är du glad? pratade med en person om det. satt i en bil o funderade o frågade rakt ut om hen var glad o...
2
Svar
25
· Visningar
1 858
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Tänkte att det behövs en tråd om tips på vad man kan besöka för stora och små saker i Sverige i sommar, när man är ute och far. Börjar...
2
Svar
38
· Visningar
3 299
Senast: Lillgrådis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar