miumiu
Trådstartare
Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett stort tomrum efter sig, men vi har ju en till katt, Sickan, som ändå verkar ta livet som ensamkatt med jämnmod. Eftersom han är 11 år och väldigt speciell tänker jag att vi inte kommer skaffa någon ny katt så länge han lever och är med oss. Men jag har redan nu börjat kika lite på olika raser som kan vara intressanta för framtiden så tänkte att ni som har erfarenhet av dom olika raserna gärna får bomba på med info!
Raser som intresserar oss är:
Abessinier
Somali
Savannah
Bengal
Ocicat
Vill ha en katt som är social! Gärna pratig, nyfiken, modig, klipsk. Stor personlighet. Sotis var 50% oriental och hade väldigt hög energinivå/påtaglig närvaro. Vill inte ha en soffkudde (OBS älskar min soffkudde aka Sickan också, men han är tyvärr folkskygg).
Raser som intresserar oss är:
Abessinier
Somali
Savannah
Bengal
Ocicat
Vill ha en katt som är social! Gärna pratig, nyfiken, modig, klipsk. Stor personlighet. Sotis var 50% oriental och hade väldigt hög energinivå/påtaglig närvaro. Vill inte ha en soffkudde (OBS älskar min soffkudde aka Sickan också, men han är tyvärr folkskygg).