athena_arabians
Trådstartare
Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är så fin.Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
Visa bifogad fil 159688
Hon är så fin.
Men, vilken färg har hon?
Har sett flera bilder på henne och hon verkar ha olika färg varje gång.
Det beror säkerligen på ljuset…
Intressant.Hon är en sköldpadda utan vitt men har någon blekgen så det som egentligen skulle vara svart är grått (med förbehåll för att jag har väldigt lite koll på färggenetik hos katt, dvs min terminologi är garanterat off).
Hon skulle kunna vara blå sköldpaddaHon är en sköldpadda utan vitt men har någon blekgen så det som egentligen skulle vara svart är grått (med förbehåll för att jag har väldigt lite koll på färggenetik hos katt, dvs min terminologi är garanterat off).
Min katt är svartsköldpadda.Hon skulle kunna vara blå sköldpadda
Jag är ingen expert, men han en vän som har fött upp perser och ragdoll och DÄR var det mycket färgprat
Min första katt kom från h*n när deras bonnkatt fick bebisar lite oplanerat, sen var det kört - kattaveln blev en livsstil
Intressant.
Sköldpadda hade jag inte gissat på.
Har lite svårt att se tre klara färger på henne.
Hade snarare gissat på tigrerad.
(Fin är hon oavsett färg).
Så oskyldig hon såg ut dåFast sköldpaddor behöver inte vara trefärgade, de kan vara utan vitt.
Hon som har kattmamman var tveksam först om det var en padda men när jag fick se första bilden på henne var det ingen tvekan :
Visa bifogad fil 159690
Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
Visa bifogad fil 159688
Det finns få djur som kan chilla som katter