Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad gott med mjuk pepparkaka!Dricker kaffe o mumzar på mjuk pepparkaka
Jag får en bild av dig panikslaget springandes runt i ett slott panikslaget tittandes på klockan med massor av tåtar sittandes i bältet där alla, nästan, viktiga saker hänger fast för att du inte ska behöva springa och leta överallt. Som sagt nästan alla viktiga saker, utom en.Vaknat tidigt, men känner mig åtminstone mer utvilad än igår. Några timmar kvar till jobb och jag försöker bestämma mig för hur de timmarna ska spenderas. Frukost och leta nycklar är självklart iaf.
Helt hopplöst med ny lägenhet, jag lägger allt på konstiga ställen och har ju inte hunnit få någon ordning än, så allt försvinner värre än vanligt... Kom iaf in i lägenheten igår, så nycklarna är ju här någonstans. Tur att jag inte bor i ett slott
Hahahah! Det är PRECIS så det skulle bliJag får en bild av dig panikslaget springandes runt i ett slott panikslaget tittandes på klockan med massor av tåtar sittandes i bältet där alla, nästan, viktiga saker hänger fast för att du inte ska behöva springa och leta överallt. Som sagt nästan alla viktiga saker, utom en.
/Shaggy som alltid letar efter saker som nycklar, telefon och plånbok.
Är det en hund eller katt?Helvetes jävla piss vad urbota dum jag är
Sparky har på något sätt lyckats öppna skåp och kommit åt en godispåse, ätit kanske 0.5g choklad.
Sitter i panik telefonkö till veterinären. Snudd på att jag borde adoptera bort henne till någon som är bättre matte. Fy fan vad jag är förbannad på mig själv nu.
Det KAN ju vara bra att skriva ut ordet körkort....Zkippa dom där,zpeciellt med tanke på att du inte haft kk zå länge.
Katt. Veterinären sa att hon tror att det är för liten mängd för att påverka men att jag ska hålla koll närmsta 4-5 timmarna och åka in direkt om jag ser någon som helst förändring.
Det kommer säkert gå bra Tror absolut inte att du behöver oroa dig.Katt. Veterinären sa att hon tror att det är för liten mängd för att påverka men att jag ska hålla koll närmsta 4-5 timmarna och åka in direkt om jag ser någon som helst förändring.
Jag vet ju inte helt säkert kom jag på om hon bara fått i sig av den biten som var på golvet
Kommer hålla mig hemma och ha stenkoll, hon får stå ut med att bli instängd i samma rum som matte hela dagen. Hoppas det inte händer något